- Colectivo
Servizo específico integrado nos servizos sociais municipais, froito dun convenio de colaboración entre a Secretaría Xeral de Emigración e o Concello de Lugo, dirixido a proporcionar información, orientación e asesoramento ás persoas inmigrantes e emigrantes retornadas.
Que servizos se ofrecen?
A Unidade de Información a Inmigrantes e Emigrantes retornados proporciona información, orientación e asesoramento sobre:
- Situación xurídica da persoa inmigrante ou emigrante retornada e trámites administrativos para seguir en función da súa situación: na tramitación de permisos de residencia, traballo, visados, adquisición de naiconalidade, agrupametno familiar e/ou prestacións sociais, sanitarias e educativas.
- Sobre programas formativos.
- Orientación, apoio e seguimento dos procesos de iserción sociolaboral.
- Intervencións sociofamiliares.
- Tramitación de emerxencia social municipal.
- Itinerarios de inclusión social.
Onde dirixirse?
A atención social préstase no Centro de Conviviencia que corresponda segundo o lugar de empadroamento da persoa solicitante.
A atención xurídica préstase no Centro de Servizos Municipais (antigo Seminario Menor), todos os venres en horario de 9.00 a 14.00 con cita previa.
Ronda da Muralla, 197 - Baixo
Tel.: 982 297 370
e-mail: inmigracion@lugo.gal