Área de Cohesión e Dinamización Social

Actualidade

A carestía dos custos de produción obriga ao Concello de Lugo a volver licitar a execución dos novos espazos verdes da Garaballa
Xoves, 29 de setembro de 2022

Os prezos dalgúns materiais disparáronse até o 50% nun ano debido á inflación, entre eles a madeira, debido tamén á elevada demanda que ten pola súa versatilidade como solución construtiva con menor pegada de carbono.

A actuación contempla a creación de 12.610 m² de zonas axardinadas cun alto valor ecolóxico e paisaxístico e de hortos urbanos con funcionalidade terapéutica e didáctica.

Xoves, 29 de setembro de 2022

O importe da súa explotación sae a concurso por un mínimo de 1.500 €/mes para favorecer a concorrencia de ofertas.

A concesión se ofrecerá por un prazo de cinco anos, prorrogables por outros cinco.

A edil Paula Alvarellos convida ao empresariado local a concorrer á oferta e destaca o valor engadido das instalacións “dentro da zona verde máis emblemática da capital”.

Benestar porá en marcha mesas de detección de fraxilidade cognitiva e funcional durante a celebración das Xornadas de Atención a Maiores
Mércores, 28 de setembro de 2022

Instalaranse na Praza Nemesio Cobreros, en horario de 11:00 a 13:00 horas e de 16:00 a 18:00 horas, este sábado, en paralelo ao programa de charlas que acollerá o Vello Cárcere.

Olga López: “Médicos de xeriatría realizarán unha valoración de fraxilidade a todas as persoas interesadas e informarán de como proceder, se detectan casos de risco”.

Ao longo do día, recoñecidos expertos galegos e nacionais reflexionarán sobre como mellorar a calidade de vida das persoas maiores, nunhas xornadas abertas e gratuítas.

A Policía Local notifica a suspensión de actividade dun local de ocio nocturno en Doutor Fleming por contaminación acústica
Mércores, 28 de setembro de 2022

A medida, de orixe cautelar, efectivizarase este venres se a propiedade do establecemento non procede ao seu peche.

Axentes do Corpo constataron con diferentes medicións que as emisións de sonido do local superaban os valores establecidos na normativa en vigor.

A intervención, a cuarta que se realiza no último ano, obedece á directriz dada pola alcaldesa, Lara Méndez, de actuar contra os negocios que prexudiquen á convivencia cidadá.