Área de Cultura, Turismo, e Promoción da Lingua

Actualidade

Lara Méndez: “a participación cidadá na Axenda Urbana 2030 é de vital importancia neste camiño para deixar un Lugo mellor”
Venres, 12 de agosto de 2022

Esta previsto que teñan lugar novos encontros onde tanto cidadáns, como persoal municipal poderán coñecer e comprender a nova política urbana de man de expertos.

A Axenda Urbana constitúe unha valiosa ferramenta para mellorar a calidade de vida das persoas que viven no noso municipio.

O goberno de Lara Méndez amplía as actividades de lecer alternativo destinadas á mocidade nas vacacións de verán
Domingo, 07 de agosto de 2022

O curso de formación como DJ, está organizado polo Concello e subvencionado polo Plan Nacional sobre Drogas.

A inscrición é gratuíta, e estará aberta dende o 8 ata o 18 de agosto, a través da web www.lugomasxti.org.

Lara Méndez supervisa o inicio das obras de restauración e musealización da cloaca romana para impulsar a súa divulgación
Xoves, 04 de agosto de 2022

Unha vez finalizada a actuación que impulsa Alcaldía con fondos europeos e que ten un prazo de execución de oito meses, esta infraestrutura, de hai 1.700 anos, será visitable.

Esta obra avanza cara o firme obxectivo da rexedora lucense de converter a Lugo no epicentro cultural do pasado romano de Galicia e do noroeste peninsular.

A rexedora confía en que este avance supoña un acicate para que a Xunta axude a impulsar o Museo da Romanización en San Fernando.

Lara Méndez amplía os mercadiños no Miño durante todo o mes de agosto ante o éxito desta iniciativa para dinamizar a contorna fluvial
Mércores, 03 de agosto de 2022

Terán lugar todos os domingos, en horario de 11:00 a 15:00 e de 17:00 a 21:00 horas e contarán con obradoiros infantís, música, concursos e zona de pícnic.

A rexedora agradeceu “a implicación da veciñanza, así como dos comerciantes que participan nos mercadiños, cos que tamén promovemos os produtos locais”.

En cada cita haberá 20 prazas para comercios da cidade e 10 para particulares, asociacións e colectivos que desexen presentar ou vender os seus artigos.

O prazo de inscrición como expositores nos mercadiños estará aberto ata 3 días antes da data de inicio na páxina web www.localmentelucense.gal/mercados.