Área de Cultura, Turismo, e Promoción da Lingua

Actualidade

A historia de superación de Miliki centrará unha nova conferencia dentro do ciclo de charlas de alto impacto Localmente Lucense
Luns, 26 de setembro de 2022

Será a 2ª sesión deste ciclo, na que se abordarán cuestións como a resilencia, a reinvención e o traballo en equipo, baixo o título “A vida é como un circo”.

Ana Abelleira: “O obxectivo é inspirar o emprendemento, da  man de profesionais de prestixio, e fomentar o orgullo lucense entre o empresariado e o público local”.

As inscricións para participar na conferencia poden realizarse de forma totalmente gratuíta a través da páxina web www.localmentelucense.gal/charlas-de-impacto.

Lara Méndez supervisa as obras do parque que lembrará no Carme ás vítimas e aos profesionais que loitaron en pandemia
Luns, 26 de setembro de 2022

A Alcaldesa de Lugo quere crear con especies autóctonas un espazo para a reflexión e a lembranza “dunha etapa dura e histórica” nunha das zonas máis emblemáticas da cidade.

Mellorarase a accesibilidade mediante un itinerario practicable para os usuarios da Vía XIX e o Camiño Primitivo que non poidan salvar a escalinata que dá acceso á Rolda do Carme.

A Banda Municipal de Lugo agarda dende xullo a resolución da Xunta sobre a Comisión de Servizo solicitada polo novo Director electo
Venres, 23 de setembro de 2022

A concelleira de Persoal, Paula Alvarellos, explicou hoxe que a cobertura da praza se realizará baixo este sistema co compromiso de sacala novamente a concurso na OPE de 2023.

A edil solicitou premura ao Goberno galego “en prol de reactivar a agrupación, incrementar a axenda cultural da cidade e permitir ás e aos lucenses volver gozar do seu talento”.

Máis de 10.400 persoas gozaran dun total de 14 citas deportivas de diferentes modalidades con motivo do San Froilán
Venres, 23 de setembro de 2022

Un total de 14 citas deportivas de diferentes modalidades, entre as que se atopa o judo, voleibol, ciclismo, softball, baloncesto, fútbol, entre outras.

Repetto apuntou que nesta edición do San Froilan "máis de 2.000 persoas poderán gozar do deporte durante esas datas tan sinaladas”.