Área de Cultura, Turismo, e Promoción da Lingua

Actualidade

Luns, 20 de maio de 2024

O evento, organizado pola Asociación de Veciños, Comerciantes e Industriais da Milagrosa, terá lugar os días 24, 25 e 26 de maio e reunirá a uns 30 expositores.

Alvarellos: “Ademais de ser unha cita que porá en valor os nosos produtos autóctonos e as creacións artesás, trátase dunha das feiras urbanas máis importantes de Galicia”.

Entre as novidades desta vixésimo cuarta edición destaca unha degustación de becerreo ao espeto, así como un maior número de espectáculos musicais e verbenas.

As rúas de Lugo énchense de Cultura polo día das Letras Galegas
Sábado, 18 de maio de 2024

A programación do día das Letras Galegas incluíu un concerto da agrupación Claustro Música e diversas actividades polo centenario de Ulises e a Feira do Libro.

O Concello establece en 140 persoas o aforo máximo dos bailes do Centro Cívico Milagrosa
Xoves, 16 de maio de 2024

A alcaldesa, Paula Alvarellos e a edil de Benestar, Olga López, reunironse esta tarde co colectivo para informalo, de primeira man, da nova organización da actividade.

A área de Cultura e o Conservatorio de Lugo organizan concertos na rúa
Xoves, 16 de maio de 2024

O casco histórico acollerá ao estudantado do conservatorio, que farán microconcertos os días 29 e 30 de maio.

Maite Ferreiro: "queremos visibilizar as ensinanzas de música de Lugo, axudando ás estudantes a mostrar o seu traballo".