Área de Cultura, Turismo, e Promoción da Lingua

Actualidade

A orquestra Ars Combinatoria ofrecerá un concerto este venres enmarcado na programación da Capital da Cultura do Eixo Atlántico
Xoves, 23 de marzo de 2023

A cita terá lugar no Círculo das Artes, ás 20:00h, con entrada libre e gratuíta ata completar aforo. Toda a información pode consultarse na web: www.lugocapitaldacultura.com

Lara Méndez convidou a toda a veciñanza a desfrutar da obra “A paixón segundo San Xoán”, de Johann Sebastian Bach, que se celebrará como anticipo á Semana Santa.

A Orquestra galega estará acompañada polos solistas e as solitas galaico-portugueses/ as: Raquel Mendes, Péter Bozi, Fernando Guimaraes e Vicente Antequera.

O Festival Urban Cores Atlánticas reúne este sábado en Lugo ás promesas e talentos da cultura urbana de Galicia e Portugal
Mércores, 22 de marzo de 2023

A iniciativa enmárcase na programación promovida polo Goberno de Lara Méndez con motivo da celebración da Capital da Cultura do Eixo Atlántico na capital lucense.

A rexedora supervisou este xoves o inicio dos traballos de pintado dun autobús que será embelecido, a modo de exhibición, por grafiteiros lucenses durante a xornada do sábado.

O festival contará cunha zona de catering e actividades deportivas en formato 3x3 para as que é precisa inscrición previa a través da páxina web www.lugocapitaldacultura.com

A concellería de Xuventude contará cos Djs Manu Chady e Mirón para impartir un curso de DJ con 12 prazas dispoñibles
Martes, 21 de marzo de 2023

O curso de formación como DJ, está organizado polo Concello e subvencionado polo Plan Nacional sobre Drogas

Os interesados deberán inscribirse dende hoxe ata o 10 de abril  ás 14.00h na web www.lugomasxti.org e serán admitidos por rigurosa orde de chegada da súa solicitude.

Lara Méndez traballa no peche definitivo de Las Palmeras, tras achar a Policía Local na última inspección unha vivenda na súa entreplanta
Martes, 21 de marzo de 2023

A Alcaldesa analizou a situación na reunión semanal que mantén co Intendente Xefe do Corpo, na que abordaron a última actuación realizada, co fin de reforzar o expediente contra o local.

“Enviaremos un informe a Disciplina Urbanística, co obxectivo de tentar pechar de maneira definitiva o establecemento, revogándolle a licenza”, explicou a rexedora.