- Colectivo
No Servizo de Turismo temos como obxecto xestionar o turismo no Concello, así como impulsar a mellora dos servizos turísticos e a implicación dos axentes locais nunha cultura de calidade, colaborando na reflexión estratéxica de Lugo como destino turístico.
Estamos a traballar na prestación de servizos de información e asesoramento sobre a oferta turística, no fomento do atractivo turístico de Lugo para posicionalo no mercado turístico e na mellora dos mecanismos de xestión do turismo.
Que servizos prestamos?
- Recepción e acollida de visitantes e información sobre a oferta turística.
- Accións de promoción.
- Distribución de material promocional.
- Venda de entradas a servizos turísticos e a eventos.
- Venda de publicacións e merchandising.
- Elaboración de itinerarios á carta pola cidade para colectivos.
- Recollida de queixas e suxestións.
- Elaboración de estatísticas de turismo.
- Visitas guiadas a grupos nos propios museos.
- Visitas teatralizadas pola cidade
- Xestión do portal de información www.lugocultural.com
- Rutas audioguiadas en mp3, para visitar a muralla e o centro histórico.
- Cooperación co sector turístico do concello
- Mellorar a accesibilidade do turista aos servizos de información da cidade
- Comunicación e contratación de servizos turísticos
Cales son os nosos compromisos?
- O incremento dos fluxos turísticos ao municipio e reforzo do turismo cualitativo
- Desestacionalizar e prolongar a estadía media
- Mellora e desenvolvemento de produtos turísticos (gastronomia, turismo cultural,etc.) Facer unha oferta diferenciada que mellore e amplíe a oferta actual con contidos que inviten a prolongar a estadía media
- Mellorar a atención ao visitante
- Mellora da calidade dos servizos turisticos
- Sensibilización social e empresarial do turismo como industria
- Impulsar estruturas de xestión que articulen aos diferentes axentes implicados
- Crear imaxe de destino turístico
- Adecuada comunicación e promoción turística
Seguimento dos compromisos
- Número de reunións periódicas cos actores interesados.
- Auditorías internas.
- Inversións en promoción
- Número de material promocional distribuído
- Porcentaxe de satisfacción dos usuarios sobre os servizos turísticos
- Porcentaxe de turistas que recomendan a visita
Enlaces de interese