Área de Xestión Integral de Recursos Internos

Actualidade

O Executivo de Paula Alvarellos pon en marcha axudas para entidades que contribúan a dinamizar a economía e a xerar emprego en Lugo
Martes, 16 de abril de 2024

A Xunta de Goberno Local aprobará mañá as bases e a apertura da nova convocatoria, en réxime de concorrencia competitiva, para a que o executivo destinará 22.500 euros.

“Queremos seguir brindando apoio a todas aquelas iniciativas e proxectos locais cos que se acade a xeración de emprego”, explicou Mauricio Repetto.

A alcaldesa Paula Alvarellos mostra ao Grupo Municipal do PP as instalacións do novo auditorio, trala subsanación das máis de 200 deficiencias detectadas
Xoves, 11 de abril de 2024

A rexedora, acompañada de Pablo Permuy, acompañou aos edís do Partido Popular nunha visita ao inmoble, que abrirá proximamente, tras un investimento municipal de máis de 330.000 euros destinado a correxir defectos construtivos.

“Actualmente estanse a definir aspectos relacionados coa administración, programación e mantemento do complexo, como antesala á súa posta en funcionamento”, explicou.

Ana Abelleira refrenda o compromiso do Concello de Lugo coa cooperación internacional na asemblea xeral do Fondo Galego
Xoves, 11 de abril de 2024

A responsable de Cohesión Social e Territorial participou no encontro celebrado en Santiago no que se aprobaron os obxectivos e estratexias da entidade para o período 2024-2027.

Abelleira avanzou que “destinamos un investimento municipal de 40.000€ para axudas coas que contribuír a mellorar a calidade de vida nos países máis desfavorecidos do mundo”.

“A esta achega súmase outra de 10.000 euros para o desenvolvemento de campañas de sensibilización sobre a necesidade de corrixir as desigualdades de xeito global”, avanzou.

O traballo de cooperación internacional lévase a cabo a través da colaboración con colectivos especializados (ONGs) e co resto das administracións galegas membros do Fondo.

Cristina López participa no peche dos obradoiros da zona rural organizado en Orbazai
Martes, 09 de abril de 2024

A concelleira amosou o seu compromiso por "ampliar o alcance das asociacións con estes novos cursos que axudan a recuperar as actividades e os oficios da nosa cultura, e innovar noutros".

A área de Participación puxo a disposición das asociacións veciñais da zona rural unha serie de obradoiros de distintas temáticas.