Área de Gobernanza municipal

Actualidade

Volven en setembro os almorzos de negocios Localmente Lucense para que os emprendedores amplíen a rede de contactos
Martes, 16 de agosto de 2022

A actividade enmárcase na estratexia global de dinamización, reconstrución e reactivación da economía de Lugo lanzada pola Alcaldesa Lara Méndez tras a pandemia.

Celebrarase o vindeiro xoves, 1 de setembro, en horario de 08:30 a 09:30 horas. Haberá 50 prazas dispoñibles. Os interesados deberán inscribirse previamente.

Lara Méndez pon en marcha un novo programa gratuíto de formación e asesoramento empresarial dirixido a persoas desempregradas
Venres, 12 de agosto de 2022

Trátase da iniciativa Back2Work, que o executivo municipal promove en colaboración coa EOI, cofinanciada polo Fondo Social Europeo (FSE).

“Vén a complementar o Inicia Coworking que promovemos ao longo de 6 edicións con gran éxito, pois supuxo a xeración de 121 proxectos”, explicou Méndez.

A través deste programa, ofrecerase acompañamento individualizado durante tres meses a todos os participantes para axudarlles a validar a súa idea de negocio.

En total haberá 15 prazas dispoñibles. Os interesados poden solicitar toda a información no teléfono 982 297 468. As inscricións abrirán en setembro.

Lara Méndez: “a participación cidadá na Axenda Urbana 2030 é de vital importancia neste camiño para deixar un Lugo mellor”
Venres, 12 de agosto de 2022

Esta previsto que teñan lugar novos encontros onde tanto cidadáns, como persoal municipal poderán coñecer e comprender a nova política urbana de man de expertos.

A Axenda Urbana constitúe unha valiosa ferramenta para mellorar a calidade de vida das persoas que viven no noso municipio.

Lara Méndez pon en valor a solidaridade lucense que permitiu recadar 11.050 euros para a poboación infantil ucraína
Xoves, 11 de agosto de 2022

A acción ‘Lugo con Ucraína’, impulsada pola Confederación de Empresarios e a Federación Veciñal e á que se sumaron Concello e Deputación, acadou unha elevada implicación social a través da venda de camisetas.

Unha ducia de entidades e negocios locais colaboraron na iniciativa que tiña por obxectivo “apoiar ao elo máis feble do conflito, os nenos e nenas ás que esta guerra cruenta está ocasionar perdas irreparables”, sinalou a alcaldesa.