A alcaldesa de Lugo pon en marcha un proxecto piloto innovador en España para impulsar as compras no casco histórico

Lara Méndez: “Tratamos de mitigar o impacto que a crise derivada do COVID19 tivo no zona, que sofre unha competencia moi agresiva das grandes marcas e da compra online”.

Desenvolvemento Local Instalará 4 pantallas dixitais anticovid que permitirán ampliar á visibilización dos locais e que a cidadanía interactúe con eles 24 horas, 7 días a semana.

Os paneis sensorizarán diversos parámetros sobre as consultas dos usuarios para facilitar o seu análise co fin de fidelizar as vendas e activar máis plans de dinamización económica.

Esta experiencia singular foi a única seleccionada en Galicia na convocatoria lanzada pola Cámaras de Comercio de España para modernizar o comercio minorista tras a pandemia.

A experiencia piloto busca ampliarse logo a proxectos de maior envergadura para implantarse nos comercios como ‘escaparates táctiles’.

Os contidos desenvolveránse desde dous obradoiros no Centro de Emprendimento Municipal (CEI-Nodus), no que se formará e dará emprego a 16 persoas.

Venres, 16 de xullo de 2021
Fonte: 
Gabinete de Prensa
A alcaldesa de Lugo pon en marcha un proxecto piloto innovador en España para impulsar as compras no casco histórico

A alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, presentou hoxe o proxecto ‘Lugo é capital, urban ad display’, a primeira experiencia piloto que se pon en marcha en España de impulso do comercio e da hostalaría local a través dun sistema innovador de cartelería interactiva, que “non só aumentará a visibilidade dos establecementos e dos seus produtos e servizos, permitindo unha interacción directa entre os negocios e a cidadanía durante 24 horas os 7 días da semana, senón que permitirá recoller datos derivados do uso das pantallas, de maneira ética e anónima, que facilitarán a orientación de novas estratexias de fidelización e venda”.

A rexedora, acompañada da tenente de alcaldesa e concelleira de Desenvolvemento Local, Ana González Abelleira, aclarou que este proxecto foi o único seleccionado de toda Galicia na convocatoria que abriu a Cámara de Comercio de España sobre iniciativas singulares en cascos históricos para modernizar o comercio minorista tras a pandemia. “O fin é contribuír a fortalecer o tecido comercial, mellorar a súa competitividade e acadar un aumento das vendas a través da modernización dos equipamentos”, comentou a rexedora.

O proxecto caracterízase por combinar diferentes tecnoloxías xa existentes para obter un produto totalmente novidoso, creando unha rede comunicativa e publicitaria como forma de poñer en valor os comercios tradicionais do centro histórico desde unha perspectiva innovadora e adaptada ás novas tendencias, a nivel comunicativo e a nivel tecnolóxico.

Con este fin, instalaranse 4 pantallas interactivas, dous fixas no exterior das dependencias municipais de Novas Tecnoloxías, e dous totems móbiles, que serán itinerantes. As mesmas actuarán como  soportes de publicidade gratuíta dos comercios e abren a posibilidade de que o comprador interactúe cos eles (compras, reservas). Ademais, aglutina tecnoloxías capaces de identificar persoas, procesos e percorridos para analizar os comportamentos e medir así mesmo a efectividade das campañas.

É un produto demostrativo que busca validar este sistema, “xa que logo podería implantarse nos comercios como ‘escaparates táctiles’, facilitando o comercio electrónico, a publicidade dixital ,etc, mantendo a interactividade táctil, o acceso ás plataformas web e as redes sociais”, comentou Lara Méndez. “É dicir, o proxecto piloto pode ser a antesala doutro máis ambicioso, a desenvolver en todo o comercio e a hostalaría local, pois a aprendizaxe que nos trasladou esta pandemia é precisamente a necesidade de adaptación e previsión a este cambio de paradigma e enorme reto para estes sectores”.

Os dispositivos ademais da información comercial, ofrecerá contidos de interese para os cidadáns como a axenda municipal, rutas, avisos e alertas socio-sanitarias, entre outros, e permitirán revitalizar a imaxe da cidade para os visitantes que acoden a Lugo.

As pantallas contan cun cristal interactivo con protección antivandálica. Tamén levan instalada unha lámina transparente e antimicrobiana, capaz de desactivar o 99% dos virus da superficie.

Vantaxes do sistema:

  1. Sistema modular adaptativo. A tecnoloxía pode ser adaptada a diferentes contornas: escaparates de tendas, mobiliario urbano, oficinas de turismo...
  2. Sistema programable. Pódense programar diferentes listas de reprodución en función da localización e do día da semana ou da hora do día.
  3. Soporte de alta visibilidade. Información e contidos en tempo real emprazados no centro histórico de Lugo.
  4. Alto grao de personalización. Admítense diferentes tipoloxías de contidos multimedia.
  5. Alto grao de interactividade. Pódese habilitar desde unha plataforma de e-commerce, ticketing, até información de tipo flotante coa que o viandante pode interactuar. Segundo unha enquisa de IAB, un 67% das persoas que se viron expostas unha pantalla dixital han interactuado con ela (universo: individuos residentes en España de 18 a 55 anos)
  6. Permiten a instalación de diferentes sistemas de interacción: invitacións a redes sociais, códigos QR, Online Check In, códigos promocionais, pantalla táctil, social login, IoT e sensores de movemento.
  7. É un soporte que mellora a imaxe de marca, suscita interese entre o público e que encaixa dentro da filosofía e novos modelos de smart city.

O proxecto, que conta cun investimento de 100.000 euros financiado nun 80% por Fondos Feder, complementarase coa creación dos contidos que irán nos dispositivos dixitais, “que realizaremos a través dos obradoiros de formación e emprego que anunciamos recentemente, dirixido a menores de 30 anos e dotados dun orzamento de 369.492 euros”, segundo aclarou a concelleira Ana González Abelleira.  Os obradoiros suporán a contratación de 16 mozos, 1 director/a e dous docentes para formarse nas especialidades de desenvolvemento de produtos audiovisuais multimedia interactivos e  de aplicacións con tecnoloxía web.

Audio

  • A alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, sobre a experiencia piloto do comercio | Descargar mp3

Noticias relacionadas