Un total de 40 comercios lucenses participaron no mercado de Nadal promovido por Lara Méndez incrementando a súa facturación un 40%

A iniciativa, organizada por primeira vez na cidade, acadou un éxito de afluencia de público e un importante pulo económico para os establecementos participantes.

Lara Méndez destacou que se cumpliu o obxectivo de visibilizar aos negocios dos barrios e impulsar as súas vendas, e anvanzou a reedición do mercado o vindeiro Nadal.

Así mesmo, repartíronse un total de 652 vales entre as persoas que presentaron un tícket de compra superior a 10€ nalgún dos establecementos adheridos a Localmente Lucense.

Xoves, 12 de xaneiro de 2023
Fonte: 
Gabinete de Prensa
Un total de 40 comercios lucenses participaron no mercado de Nadal promovido por Lara Méndez incrementando a súa facturación un 40%

Un total de 40 comercios da cidade participaron no primeiro mercado municipal Nadalmente Lucense, promovido pola alcaldesa, Lara Méndez, na Praza Maior para poñer en valor os produtos de proximidade e ofrecer aos negocios lucenses un escaparate único, nun dos espazos máis emblemáticos e transitados do municipio.

Neste senso, a rexedora destacou “a magnífica acollida desta iniciativa, que se celebrou por primeira vez na cidade, acadando non só un éxito de público e afluencia –motivo  polo cal decidimos ampliala unha semana máis do previsto–, senón tamén un importante pulo económico para os parciticipantes que incrementaron de media a súa facturación un 40%”.

“Deste xeito, cumplimos o triplo obxectivo que nos marcábamos: visibilizar aos negocios dos barrios na zona máis céntrica da cidade, impulsar as vendas de Nadal nos comercios de proximidade e encher de animación o centro histórico, especialmente pensando nos máis pequenos da casa”, subliñou, ao tempo que avanzou que a iniciativa se reeditará o vindeiro Nadal.

Esta semana comezaron os labores de desmontaxe e retirada das 20 casetas que estiveron en funcionamento durante todo o mes de decembro e ata o 5 de xaneiro, coincidindo co día de Reis. Estes espazos ofrecéronse de xeito gratuíto aos comerciantes interesados, mediante un sistema de rotación semanal, de maneira que se lle deu oportunidade de participar a negocios de todos os barrios da cidade.

Sorteo de vales de compra en comercios locais

En canto aos sorteos da campaña de Nadal, Lara Méndez destacou, igualmente, a implicación da veciñanza que apostou por realizar as súas compras nos establecementos de proximidade. Así, entre as persoas que presentaron un tícket de compra superior a 10 euros nos postos do mercado, realizouse un sorteo diario con 5 gañadores, entregándose un total de 640 vales valorados en 1.280 euros.

Paralelamente, celebraronse outros 4 sorteos, un cada venres de decembro, con tres gañadores cada sorteo, entre as persoas que presentaron un tícket de compra superior a 10 euros en calquera dos establecementos adheridos á campaña Localmente Lucense, entregándose un total de 12 vales valorados en 1.400 euros.

“As e os gañadores poderán canxear estes vales nos comercios locais, polo que estes premios revertirán así mesmo na economía da cidade”, concluíu Méndez.

Audio

  • Lara Méndez, sobre o primeiro mercado municipal Nadalmente Lucense | Descargar mp3
 

Noticias relacionadas