- Tema
A través da Oficina Municipal de Información ao Consumidor (OMIC) o Concello de Lugo realiza diferentes funcións en materia de consumo, fundamentalmente de asesoramento ao consumidor, e de mediación entre os cidadáns e as empresas.
Competencias básicas
- Información, axuda e orientación aos condumidores e usuarios para o axeitado exercicio dos seus dereitos, facilitando a comprensión e utilización da información.
- Indicacións dos enderezos e principais funcións doutros centros públicos ou privados de interese para o consumidor e usuario.
- Recepción, rexistro e xustificante de recepción das queixas, reclamacións e denuncias dos consumidores e a súa remisión ás entidades ou organismos correspondentes.
- Asesoramento persoal, en temas de consumo.
- Mediacións entre o consumidor e o empresario, ofrecendo diálogo que axude na procura dunha solución satisfactoria.
- Difusión do coñecemento dos dereitos e deberes do cunsumidor e usuario e as formas axeitadas para exercelos, a través de publicacións propias ou doutros organismos.
- Realización de tarefas de formación e información en materia de consumo, destinadas a colectivos de poboación diferenciados (nenos, xente xoven, adultos e 3ª idade).
- Campañas de información de temporada (Verán e Nadal).
- Apoio ao sistema de Arbitraxe. Campañas de concienciación. Adhesións.
- Control e vixiancia sobre exposición de prezos ao público nos mercados e mercadiños de venda ambulante.
- Colaboración coas asociacións de consumidores.
Se precisas máis información sobre a OMIC, consulta as preguntas frecuentes