- Ámbito
- Destinatario
Toda persoa que, estando empadroada no Concello de Lugo, cambie o seu domicilio dentro deste, debe solicitar a actualización do seu enderezo padroal.
Quen o pode solicitar?
A persoa interesada maior de 16 anos ou quen posúa a súa representación legal.
Que documentación hai que presentar?
Documentación xenérica (en fotocopia)
Documento de identidade en vigor da persoa interesada, segundo o caso:
- No caso de persoas de nacionalidade española: DNI
- No caso de persoas estranxeiras comunitarias: número de identificación de estranxeira/o (NIE) e pasaporte ou documento de identidade do seu país
- No caso de persoas estranxeiras non comunitarias: tarxeta de residencia ou pasaporte
- No caso de actuar a través de representante legal, documento que acredite a representación (orixinal e fotocopia) e documento de identidade do representante (orixinal).
Documentación específica para alta de persoas menores de 16 anos
- Libro de familia
- Documento que acredite a tutela ou garda e custodia no caso de separación ou divorcio
- Autorización da nai/pai/, titora ou titor, no caso de que a persoa menor se empadroe no domicilio de familiares seus (avoas ou avós ou tías ou tíos)
Documentación relativa ao novo enderezo, segundo sexa o caso
Vivenda ocupada
- Autorización para residir na vivenda (xunto co DNI ou documento de identidade da persoa autorizante, segundo o caso)
Vivenda en alugamento
- Contrato de alugamento e último recibo de alugamento se o contrato se formalizou hai máis dun ano
- Último recibo de subministración de auga(*)
- Última factura de subministración de luz
Vivenda en propiedade
- Recibo do IBI -Imposto de Bens Inmobles- (contribución)(*) ou escritura pública que acredie que a persoa titular é propietaria efectiva da vivenda
- Último recibo de subministración de auga(*)
- Última factura de subministración de luz
Vivenda en réxime de cesión
- Autorización para residir na vivenda (xunto co DNI ou documento de identidade da persoa autorizante, segundo o caso)
- Recibo do IBI -imposto de bens inmobles- (contribución)(*) ou escritura pública que acredite que a persoa titular é a propietaria efectiva da vivenda, ou, de ser o caso, contrato de alugamento, e último recibo de alugamento se o contrato se formalizou hai máis dun ano
- Último recibo de subministración de auga(*)
- Última factura de subministración de luz
Pensión, hotel ou establecemento colectivo similar
- Xustificante de inscrición no rexistro deste
(*) A presentación destes documentos (IBI e auga) é voluntaria, se ben contribúe a axilizar a tramitación do expediente.
Documentación que deberá presentarse xunto co seu orixinal
- Documento de identificación de persoas estranxeiras
- Documento de menores, no caso de que sexan estranxeiros
- Libro de familia
Onde se presenta?
No Servizo de Estatística
Centro de Servizos Municipais
Ronda da Muralla, 197
Horario: luns a venres, de 9:00 a 14:00
Cal é o prazo para resolver?
Aproximadamente unha semana.
Canto custa?
Gratuíto.
Onde se tramita?
Sección de Estatística – Concello de Lugo.