- Ámbito
- Destinatario
Este trámite permítelles inscribirse no Padrón municipal de habitantes ás persoas que se trasladan a vivir a Lugo procedentes doutro concello ou país.
O Padrón municipal é o rexistro administrativo onde constan as veciñas e os veciños dun municipio. Os seus datos constitúen unha proba da residencia no municipio e do domicilio habitual nel.
Toda persoa que viva en España está obrigada a inscribirse no Padrón do municipio no que resida habitualmente. Quen viva en varios municipios deberá inscribirse unicamente no que habite durante máis tempo ó ano.
Quen o pode solicitar?
A persoa interesada maior de 16 anos ou quen posúa a súa representación legal.
Que documentación hai que presentar?
Documentación xenérica (en fotocopia)
- Formulrio de solicitude de alta no Padrón municipal de habitantes por cambio de residencia debidamente cumprimentado.
- Folla de inscrición padroal cuberta por todas as persoas maiores de idade que se inscriban (no caso de inscrición de persoas menores, asinan a nai, pai ou titora ou titor legal). No caso de que se incorporen novos habitantes a un grupo familiar xa empadroado, terá que asinar na propia folla a autorización das novas inscricións algunha persoa maior de idade que xa figura inscrita nela.
- Documento de identidade en vigor (orixinal e fotocopia) da persoa interesada: DNI, NIE, pasaporte ou tarxeta de residencia, segundo o caso
- No caso de actuar a través de representante, documento que acredite a representación.
Documentación específica para alta de menores de 16 anos
- Libro de familia ou documento que acredite a tutela ou garda e custodia.
- Copia do acordo regulador ou sentenza xudicial, no caso de separación ou divorcio.
- Autorización do nai/pai/titora/titor, no caso de que a persoa menor de idade se empadroe no domicilio doutros familiares (avoas/avós ou tías/tíos).
Documentación relativa ó domicilio de alta, segundo sexa o caso
Vivenda ocupada
- Autorización para residir na vivenda
Vivenda en alugamento
- Contrato de alugamento ou último recibo de alugamento se o contrato se formalizou hai máis dun ano.
- Último recibo de subministración de auga (*)
- Última factura de subministración de luz.
Vivenda en propiedade
- Escritura, contrato privado de compravenda ou recibo do IBI -imposto de bens inmobles- (contribución)(*).
- Último recibo de subministración de auga (*)
- Última factura de subministración de luz.
Vivenda en réxime de cesión
- Autorización para residir na vivenda
- Último recibo de subministración de auga (*)
- Última factura de subministración de luz.
Pensión, hotel ou establecemento colectivo similar
- Xustificante de inscrición no rexistro.
(*) A presentación destes documentos é voluntaria, se ben contribúe a axilizar a tramitación do expediente.
Os documentos indicados a continuación deberán presentarse xunto con seu orixinal:
- Documento de identificación de persoas estranxeiras
- Documento de menores, no caso de tratarse de persoas estranxeiras
- Libro de familia
Onde se presenta?
Na Oficina de Estatística
Centro de Servizos Municipais
Ronda da Muralla, 197
Horario: luns a venres, de 9:00 a 14:00
Cal é o prazo para resolver?
Aproximadamente unha semana.
Canto custa?
Gratuíto.
Onde se tramita?
Sección de Estatística – Concello de Lugo.