Acuerdo unánime del Pleno para exigir el juzgado de lo social

La Alcaldesa mantendrá una reunión con la Ministra de Justicia para explicarle las circunstancias que determinan que esta unidad es prioritaria e imprescindible dada la elevada carga de trabajo existente

"Nosotros no cambiamos de opinión ni de necesidades en función de quien gobierne en Madrid. Las necesidades de la ciudad son las mismas y por lo tanto vamos a reivindicarlas siempre, independientemente del color político que tenga el Gobierno central", subrayó Lara Méndez

Jueves, 28 de febrero de 2019
Fuente: 
Gabinete de Prensa

Los grupos políticos de la Corporación aprobaron este jueves por unanimidad una declaración institucional propuesta por la Alcaldesa, Lara Méndez, para exigir la creación de un nuevo juzgado social para Lugo con el siguiente texto:

“Lugo conta actualmente con tres xulgados do Social, que soportan unha carga de traballo moi superior á que establece o Consello Xeral do Poder Xudicial e que, tal e como denuncia o Colexio de Avogados, obriga a establecer as vistas ordinarias xa para o ano 2021.

Contar cun novo Xulgado nesta área é unha reivindicación de toda a sociedade de Lugo que xa ven de lonxe para poder aliviar o atasco nas actuais salas, pero esta necesidade creceu coa crise nos últimos anos ao aumentar de xeito exponencial os asuntos vinculados con temas sociais e as relación laborais. Son nestes órganos onde se resolven cuestións de primeira necesidade, como pensións de fundamental subsistencia ou outras que requiren que se afronten coa maior rapidez posible, como reclamacións de salarios, indemnizacións, EREs ou vulneracións de dereitos fundamentais.

Todos os datos obxectivos avalan a creación dunha nova sala do social en beneficio da cidadanía xa que cada un dos Xulgados actuais reciben unha media de 1.150 asuntos anuais, o que significa unha sobrecarga de traballo superior ao 145%, situación que afecta a máis de 4.000 lucenses. Así o entendeu tamén a Comisión Mixta de Xustiza de Galicia, que presentou esta petición como prioritaria ante o Ministerio de Xustiza.

A Corporación de Lugo quere sumarse ao sentir xeral dos e das lucenses, que son os principais afectados pola decisión de non dispor deste necesario reforzo xudicial, xa que considera totalmente inaceptable que se obrigue a esperas de tres anos en asuntos que son de capital importancia para os dereitos dos cidadáns como os que leva a xurisdición social, temas esenciais para a vida das persoas e que son de especial preocupación nos colectivos máis vulnerables.

Por iso, a Corporación lucense mostra o seu rexeitamento á decisión do Ministerio de Xustiza e vai a instalo a que reconsidere a súa decisión, a que escoite a reclamación unánime e xusta da cidadanía e dos colectivos e axentes xudiciais e a que revoque de xeito urxente a denegación do tan necesario e prioritario cuarto Xulgado do Social para Lugo”.

Además, la Alcaldesa solicitó una reunión urgente e inmediata con la Ministra de Justicia, Dolores Delgado, con el fin de explicarle de buena tinta las circunstancias que determinan que resulta prioritario e imprescindible la creación de un cuarto juzgado de lo social en Lugo con el objetivo de que el departamento ministerial revoque la denegación de la unidad judicial. "Nosotros no cambiamos de opinión ni de necesidades en función de quien gobierne en Madrid. Las necesidades de la ciudad son las mismas y por lo tanto vamos a reivindicarlas siempre, independientemente del color político que tenga el Gobierno central, hoy con una declaración institucional y en breve espero tener una reunión con la ministra y ser el altavoz de la ciudad de Lugo en el Ministerio de Justicia", subrayó Lara Méndez.

Audio

  • La alcalde Lara Méndez sobre la declaración del Juzgado de lo Social | Descargar mp3

Noticias relacionadas