Código:
268
Presentación:
Presencial
Descarga
- Destinatario
Que documentación hai que presentar?
- Na presentación física a instancia Modelo 268 e na presentación telemática cumplimentar o procedemento Y013.
- Xustificante de pagamento dos tributos municipais. Para realizar a correspondente autoliquidación dos tributos deberá poñerse en contacto co Servizo de Facenda Local do Concello, presencialmente ou a través do correo electrónico tasasobras@lugo.gal.
- Descrición completa das características técnicas da actuación que pretende realizar, indicando as dimensións, materiais e acabados que se van utilizar.
- Plano de situación da obra referido á cartografía do planeamento municipal. Poderá ser solicitado á Oficina de Topografía do Servizo Municipal de Enxeñería, indicando a referencia catastral do ben afectado, presencialmente ou na dirección de correo electrónico planosdesituacion@lugo.gal.
- Esbozo acoutado da actuación que se pretende realizar, con indicación exacta da situación dentro da edificación ou da parcela.
- Orzamento de execución material detallado da obra, con expresa indicación das medicións.
- Cando sexa legalmente esixible, aportarase proxecto técnico. A documentación técnica sinalada nos apartados anteriores non será necesaria no caso de xa estar incluída no proxecto ou memoria das obras asinado por facultativo/a competente.
- A documentación establecida no artigo 24 da Lei 9/13, de 19 de decembro, de emprendemento e da competitividade económica de Galicia:
- Memoria explicativa da actividade que se pretende realizar coa manifestación expresa do cumprimento de todos os requisitos técnicos e administrativos.
- Declaración, de ser o caso subscrita por técnico competente, de que se cumpren todos os requisitos para o exercicio da actividade e de que o local e as instalacións reúnen as condicións de seguridade, salubridade e as demais previstas no planeamento urbanístico. Esta declaración poderá incluírse no proxecto técnico.
- Proxecto e documentación técnica que resulte esixible segundo a natureza da actividade ou instalación.
- Autorización ou declaración ambiental que proceda.
- Autorizacións e informes sectoriais que sexan preceptivos.
- No seu caso, certificado, acta ou informe de conformidade emitido polas entidades de certificación de conformidade municipal.
- No caso de actuar en representación achegará acreditación da mesma.
- Fotografías en cor do interior e fachadas do estado actual do local ou edificación na que se intervén.
Concesións administrativas, no caso de que sexan legalmente esixibles ó solicitante.
Como cubrir a instancia/procedemento?
- Se o interesado neste procedemento é persoa xurídica está obrigada a iniciar o procedemento electrónico Y013, a través da sede electrónica do Concello, cubrindo todos os campos (artigo 16.8 da Lei 39/2015, de 1 de outubro).
- Deberanse cubrir todos os campos da instancia e aportar a documentación que se requira segundo o caso.
- A falta de datos na instancia ou da preceptiva documentación, implicará a ineficacia da comunicación por incompleta, se non se subsana a falla.
- Cando se realicen diversas actuacións relacionadas coa mesma edificación ou inmoble presentarase unha única comunicación previa.
- Deberá dispoñerse no lugar da obra da comunicación previa co xustificante de tela presentada.