Área de Cohesión e Dinamización Social

Actualidade

Lara Méndez participa nos actos con motivo do Día Internacional das Persoas Xordas, que este ano acolleu a cidade de Lugo
Sábado, 25 de setembro de 2021

Membros das diferentes asociacións de persoas xordas de Galicia viaxaron a Lugo para celebrar a efeméride, baixo o lema Inclusión plena para o alumnado xordo.

Lara Méndez: “Reivindicamos a igualdade de oportunidades, accesibilidade e pleno exercicio dos seus dereitos para todas as persoas con discapacidade auditiva”.

O programa da xornada incluíu unha camiñada pola Muralla, a lectura dun manifesto e unha actuación cultural en lingua de signos española (LSE).

O Concello de Lugo aborda con recoñecidos expertos ás repostas da atención sociosanitaria ás persoas maiores tras a pandemia
Venres, 24 de setembro de 2021

A concellería de Benestar celebra estas segundas xornadas de traballo os días 1 e 2 de outubro, coincidindo co Día Internacional das Persoas Maiores

Para participar é preciso inscribirse, de xeito gratuíto, no mail benestar@lugo.gal.

A 30 de abril de 2020 figuraban empadroadas un total de 99.396 persoas, das cales 21.832 tiñan máis de 65 anos, o que supón o 21,97% da poboación total do municipio

Lara Méndez convida á veciñanza a disfrutar do renovado parque infantil de Augas Férreas, que se ampliou e onde se cubriu a zona de xogos
Xoves, 23 de setembro de 2021

A alcaldesa de Lugo e o edil de Medio Ambiente compartiron esta tarde a reapertura das instalacións, que ocupan unha superficie 400 m2, coa veciñanza do barrio e arredores.

As obras, nas que se investiron 166.00 euros, incluíron tarefas de acondicionamento e a incorporación de novas atraccións como un rocódromo e un pórtico triplo.

Lara Méndez: “Seguimos mellorando dotacións públicas para disfrute da cidadanía, ao tempo que habilitamos espazos de socialización e de conciliación familiar”

A rexedora lembrou que o Concello prosegue coa preparación de proxectos para ir mellorando os parques da cidade tras o estudo previo realizado por Medio Ambiente.

A área de Benestar colabora con Cáritas para atallar a vulnerabilidade social que orixinou a pandemia
Mércores, 22 de setembro de 2021

A Xunta de Goberno Local autorizou hoxe unha achega de 4.000 € coa que o Concello quere contribuír a paliar as necesidades máis perentorias das familias lucenses.

Na sesión desta semana tamén foron aprobadas cinco licenzas urbanísticas que suporán un investimento na cidade superior aos 240.000 euros.