Área de Cohesión Social

Actualidade

Rubén Arroxo: “a nova ordenanza de circulación potenciará o uso da bicicleta”
Luns, 19 de abril de 2021

O Tenente de Alcalde anunciou, o día da Bicicleta, os piares nos que se asenta o plan que a área de Mobilidade está a levar a cabo

Segundo Arroxo “adaptaremos a ordenaza para potenciar o transporte público e a bicicleta, centrando a mobilidade nas persoas”

Xuventude traslada á mocidade de Lugo unha proposta de ocio nocturno para as tardes e noites da fin de semana
Luns, 19 de abril de 2021

Até o 20 de xuño a rapazada de 15 anos en diante poderá desfrutar, na Casa da Xuventude, de música, baile, xogos predeportivos, monólogos e mesmo xincanas ou batallas de galos.

As persoas interesadas en participar nas actividades, organizadas ao abeiro do programa +XTI, poden inscribirse enviando un mail a maisporti2020@lugo.gal.

A alcaldesa de Lugo anuncia que autónomos e empresarios poderán solicitar desde o día 20 as axudas do II Plan de Reactivación Económica
Sábado, 17 de abril de 2021

O luns, 19, sairá publicado no BOP o anuncio oficial da convocatoria á que o goberno de Lara Méndez destinará 1.060.000 euros, correspondentes ao 1% do orzamento municipal.

As subvencións serán de 2.000, 1.500 e 1.000 euros por beneficiario dependendo de se o peche dos establecementos é total ou parcial e segundo o número de empregados.

As persoas interesadas deberán presentar as súas solicitudes, obrigatoria e exclusivamente, a través da Sede Electrónica do Concello, que simplifica a tramitación.

O plan da continuidade o Plan Reanima municipal, dotado de 5 millóns, e do que se beneficiaron máis de 3.300 empresarios e autónomos.

Técnicos municipais manterán unha videoconferencia con asesorías lucenses para explicar o novo procedemento, máis áxil, de presentación e resolución de solicitudes.

Comezan as andainas da iniciativa municipal “Lugo Móvese cos Maiores”
Venres, 16 de abril de 2021

A alcaldesa de Lugo saudou esta mañá aos participantes ao inicio deste primeiro roteiro, que tiña como destino a Domus Mitreo, no que estiveron acompañados pola edil de Benestar, Olga López Racamonde.