Área de Cohesión e Dinamización Social

Actualidade

O Concello de Lugo recibirá en FITUR o galardón Tourism Women Friendly pola visibilización das mulleres castrexas no Arde Lvcvs
Martes, 18 de xaneiro de 2022

Este recoñecemento premia o traballo do Goberno de Lara Méndez conxuntamente coas asociacións para poñer en valor o papel das mulleres na historia da cidade.

A alcaldesa afirmou que “é unha honra recibir este premio, pois significa que o Arde Lvcvs segue a crecer, tendo cada vez máis visibilidade fóra das nosas fronteiras”.

A entrega do galardón terá lugar o venres, 21 de xaneiro, ás 12:00 horas en IFEMA.

Lara Méndez: “A Copa da Raíña de Voleibol será un revulsivo económico e daralle visibilidade ao deporte e as nosas potencialidades turísticas”
Martes, 18 de xaneiro de 2022

Lugo acolle por primeira vez a competición máis antiga de España, co Emevé como anfitrión e a participación dos 6 mellores equipos ao final da primeira volta da liga Iberdrola.

A alcaldesa convidou a toda a cidadanía a animar ás xogadoras do equipo local, “que son un exemplo de impulso do deporte feminino e inclusivo, e un espello onde mirar”.

Lara Méndez anuncia o inicio, esta semana, do proceso de licitación para a xestión da cafetería do Vello Cárcere
Luns, 17 de xaneiro de 2022

A área de Contratación culminou xa a actualización dos pregos para adecuarse ás inquedanzas do sector no contexto social e sanitario actual.

O canon para a súa explotación sairá a concurso por un mínimo de 1.360 €/mes e para a súa concesión teranse en conta as melloras estéticas que se fagan na instalación, así como a proposta de actividade máis innovadora.

O Executivo local leva investido preto de 30.000 euros para mellorar esta parte do inmoble e incrementar a súa accesibilidade.

Domingo, 16 de xaneiro de 2022

Os traballos continuarán en posteriores xornadas polo centro da cidade.

O tenente de alcaldesa, Miguel Fernández, fixo un chamamento á cidadanía apelando ao civismo e ao coidado das dotacións públicas e do mobiliario urbano.