Área de Cohesión y Dinamización Social

Actualidad

A alcaldesa de Lugo destaca a importancia de dotar de máis recursos de apoio ás persoas que sofren dano cerebral
Martes, 26 de octubre de 2021

Lara Méndez, que participou hoxe no Día do Dano Cerebral, agradeceu “as labores das entidades que como ADACE Lugo están a realizar en prol das necesidades deste colectivo”.

O Concello de Lugo, a través da Área de Benestar, realiza unha achega económica para manter o Centro de Día.

Lara Méndez entrega a Médicus Mundi 3.228 lentes doadas pola cidadanía lucense para previr a cegueira en países subdesenvolvidos
Lunes, 25 de octubre de 2021

A alcaldesa recibiu hoxe no Concello aos representantes da ong e destacou a gran participación da poboación nesta campaña solidaria.

Durante varias xornadas, Urbaser habilitou un colector específico nas prazas máis concorridas da capital para facilitar a colleita.