Área de Cultura, Turismo, e Promoción da Lingua

Actualidade

Lara Méndez enxalza en clave de paridade o ingreso de Ana Goy como académica da Real Academia Galega de Belas Artes
Sábado, 28 de maio de 2022

A rexedora asistiu hoxe ao acto de recepción e puxo en valor o avance en materia de igualdade que supón para esta institución o ingreso dunha nova muller no seu plenario.

Lara Méndez busca mozos e mozas que queiran cambiar a cidade
Sábado, 28 de maio de 2022

A alcaldesa de Lugo implica á mocidade na transformación dos espazos públicos vinculados co ocio xuvenil.

Lanza o programa Proxecta-Cidade co obxectivo de que a veciñanza de 14 a 35 anos participe activamente na humanización da cidade para crear áreas de maior benestar.

A rexedora pretende, a través desta iniciativa lúdico formativa, que a rapazada “colabore na mellora das contornas de uso público para que aprendan tamén a respectalas e coidalas”.

As persoas interesadas poden inscribirse xa nestas accións, que se desenvolverán desde a concellería de Xuventude durante os mes de xuño e xullo.

Este sábado arrinca a conta atrás para a celebración do Arde Lucus 2022
Venres, 27 de maio de 2022

A alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, convida á cidadanía a asistir ao primeiro acto dos festexos que se celebrará mañá, dentro da cerimonia do Natalicio.

Dez asociacións organizan o evento no que haberá proxeccións, unha ofrenda aos deuses e desfiles que concluirán en San Fernando para reivindicar a creación do Museo da Romanización.

A XXI edición do Arde Lucus ofrecerá un cento de actividades diarias, recupera o circo e a carreira Mvrvs Lvcis e terá como principal novidade un espectáculo de realidade aumentada na Mosqueira.

O Arde Lucus máis patrocinado da historia, regresa no seu máximo esplendor, cunha programación que inclúe máis de 400 actividades
Luns, 23 de maio de 2022

A alcaldesa de Lugo e o edil de Xuventude presentaron este luns o programa da cita, acompañados de membros das asociacións de recreación histórica do concello.

Lara Méndez: “É unha edición moi ilusionante, queremos acadar o distintivo de Festa de Interese Turístico Internacional, para o que focalizamos os esforzos nos últimos dous anos”

A XXI edición do Arde Lucus, que terá lugar do 9 ao 12 de xuño, contará cunhas 100 actividades diarias, que encherán de vida as rúas da cidade.

Entre as novidades destaca un espectáculo de realidade aumentada na Mosqueira, pioneiro en Galicia, a través do que se recreará en tempo real a época de esplendor de Lugo no s. I.

Tamén regresan dúas actividades estrela: o circo e a carreira Mvrvs Lvcis, ambas con inscrición previa. Haberá vodas, loitas, desfiles, obradoiros e un amplo número de actos.