Actualidade

Ex., 01-03-2021
Luns, 01 de marzo de 2021
Os 450 primeiros subscritores do boletín Lugo Cidade Viva poderán recoller o seu castiñeiro a partir de mañá na Escola Politécnica da USC

O executivo municipal decidiu agasallar ás primeiras persoas en ser partícipes deste proxecto cunha árbore procedente do novo bosque urbano das Gándaras.

A través desta iniciativa achegarase información sobre actuacións e propostas de vangarda no ámbito do medio ambiente e a loita contra o cambio climático.

A nova newsletter sumarase ás campañas educativas que está xa a realizar o goberno de Lara Méndez a través do LIFE nos centros escolares do municipio.

Luns, 01 de marzo de 2021
O Goberno de Lara Méndez promove dúas catas arqueolóxicas no Carme para poñer en valor o patrimonio histórico e cultural da zona

Os traballos, que se levarán a cabo en parcelas situadas fronte á igrexa do Carme e á Sala de Exposicions Porta Miñá, terán unha duración aproximada de 4 meses.

Lara Méndez: “Queremos afondar no coñecemento arqueolóxico da zona, pola que discorren as principais rutas históricas da cidade: a Vía XIX e o Camiño Primitivo”

Será a terceira ocasión na que se interveña este espazo, logo de que o servizo municipal de arqueoloxía realizara traballos previos nos anos 1994 e 2005.

Luns, 01 de marzo de 2021
Na visita participaron representantes da empresa e persoal municipal para revisar as accións que se realizarán  Cristina López: "buscarase a mellor maneira para solucionar os problemas de filtracións atopados no soto”

Luns, 01 de marzo de 2021
Xuventude afonda no receitario galego a través de varios talleres de cociña online

Estes obradoiros telemáticos poderán seguirse nas redes sociais oficiais de Xuventude de Lugo, todos os luns, ás 19:00 horas ata finais de xuño.

A programación arrinca hoxe coa elaboración da receita da queixada.

Comunicado de prensa da Policía Local de Lugo

Servizos destacados da fin de semana do 26 ao 28 de febreiro

Sábado, 27 de febreiro de 2021
A concellería de Infraestruras realiza un novo mantemento no Aparcadoiro Municipal do HULA

Alexandre Penas: “realizaremos os mantementos precisos para que este aparcadoiro esté nas mellores condicións posíbeis”

Durante a tarde do domingo 28 pecharase a parte frontal do aparcadoiro, deixando libre para o uso das veciñas e veciños a parte posterior

Sábado, 27 de febreiro de 2021
Lara Méndez fixo entrega aos colectivos que adestran nas Gándaras de novos almacéns para gardar o material

A rexedora de Lugo e o edil de Deportes, Miguel Fernández, estiveron cos clubes que se beneficiarán, aos que pertencen máis de 800 xogadores de distintas categorías.

Os novos espazos están dotados de puntos de luz, tomas de corrente e auga, unha billa, un desagüe específico para lavadora e un sumidoiro.

Venres, 26 de febreiro de 2021
A Área de Participación e a propia concelleira Cristina López agradecen "o civismo demostrado polas vendedoras do mercado tradicional"

A edil agradeceu tamén a implicación do persoal de mercados no bon funcionamento do mercado que se trasladou á praza da Soidade

O mercado tradicional manterase nesta praza mentres se executan as obras da parte baixa da praza de Abastos, onde se viña celebrando todos os martes e venres

Venres, 26 de febreiro de 2021
Maite Ferreiro presenta a XXI edición da Mostra de Teatro Clásico, organizada pola área de Cultura

“Este ano contamos con 9 obras teatrais de primeira calidade, éxito de crítica e de público en diversos festivais de todo o Estado”, explicou Maite Ferreiro

A XXI edición da Mostra de Teatro Clásico terá lugar entre o 4 e o 21 de marzo no Auditorio Municipal Gustavo Freire

Venres, 26 de febreiro de 2021
O Goberno de Lara Méndez inviste 50.000 euros na peonalización da Rúa do Esquecemento dando resposta a unha petición veciñal

A alcaldesa de Lugo mantivo un encontro este venres con residentes para presentarlles o proxecto, co que o Concello modernizará esta vía, situada no barrio da Milagrosa.

Lara Méndez: “Recibimos numersoas peticións, a través do Muramiñae Rehabilita, para levar a cabo esta actuación, coa que gañamos espazo para a cidadanía”.

Os traballos inclúen o peche ao tráfico rodado, a excepción do acceso a garaxes, a execución dun pavimento peonil, e a dotación de mobiliario urbano e iluminación.

“Instalaremos parklets, unha solución novidosa coa que melloramos a calidade da paisaxe urbana, ao tempo que ampliamos as zonas verdes”, avanzou a rexedora.

Páxinas