Actualidade

Ex., 17-09-2021
Venres, 17 de setembro de 2021
Lara Méndez anima a coñecer as importantes novidades en coches ecolóxicos que se presentarán no XV Salón do Automóbil de Lugo

A cita automobilística regresa ao Pazo de Feiras e Congresos, logo de que a edición do 2020 tivera que suspenderse tralo decreto do primeiro estado de alarma pola Covid-19.

Lara Méndez: “É unha noticia moi positiva para a cidade, porque significa que seguimos avanzando na recuperación económica e na volta á normalidade trala pandemia”.

Será a 1ª cita con público que acolla este espazo expositivo, de máis de 10.000 metros cadrados, tralo inicio da crise sanitaria e contará con todas as medidas de seguridade.

Venres, 17 de setembro de 2021
A gran cita do 57 Gran Premio Ciclista Milagrosa, co que colabora o executivo de Lara Méndez, reunirá este sábado a 200 deportistas

A organización da carreira obrigará a realizar varios cortes de tráfico desde as 15.00 horas ás 20:30 horas.

A totalidade dos clubes participantes son galegos, procedentes de Lugo, Viveiro, Coruña, Betanzos, Santiago, Pontevedra, Porriño, Ponteareas, O Rosal, Vigo e Marín.

O concelleiro de Deportes, Mauricio Repetto, destacou a importancia destas competicións para promover a mobilidade en bicicleta entre a cidadanía.

Venres, 17 de setembro de 2021
A área de Medio Ambiente desprazará o luns a Augas Férreas o dispositivo integral de limpeza dos barrios

O obxectivo da iniciativa, posta en marcha polo Goberno de Lara Méndez, é centralizar as tarefas de conservación dos espazos públicos na mesma contorna para incrementar a súa eficacia.

Os traballos continuarán en posteriores xornadas por Fingoi.

O tenente de alcaldesa, Miguel Fernández, fixo un chamamento á cidadanía apelando ao civismo e ao coidado das dotacións públicas e do mobiliario urbano.

Xoves, 16 de setembro de 2021
Lara Méndez destaca a calidade e o prestixio do Máster oficial en Dirección de Proxectos do Campus de Lugo, “que é xa internacional”

Nesta formación participan 23 alumnos de seis nacionalidades diferentes, procedentes de quince universidades de todo o mundo.

Xoves, 16 de setembro de 2021
Lara Méndez, asiste á cerimonia do IV Premio “Luís Porteiro Garea” outorgado a Antonio Rigueiro

Antonio Rigueiro, xogou un papel fundamental para que Lugo conte hoxe cun proxecto Life Lugo+Biodinámico.

Xoves, 16 de setembro de 2021
O concerto de Boyanka Kostova pechou a programación de benvida ao alumnado do Campus Terra, posta en marcha polo Concello e a USC

Mauricio Repetto: “No Goberno de Lara Méndez temos unha aposta clara por reforzar os programas de ocio alternativo para a mocidade para cambiar hábitos como o botellón”.

Máis de 50 mozos e mozas déronse cita na Praza de Santa María para asistir a esta cita musical que se celebrou respetando as medidas de seguridade e o protocolo Covid-19.

O edil destacou a gran acollida da programación Xuventude Activa!, con máis de 600 solicitudes nas primeiras 24 horas.

Xoves, 16 de setembro de 2021
Benestar presenta o programa de animación social 2021 – 2022 cunha ampla oferta de cursos para dinamizar os centros da cidade e do rural

A alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, destaca a transversalidade da programación “coa que o Executivo pretende atender as necesidades físicas, socieducativas e emocionais da poboación”.

As persoas interesadas poden inscribirse dende mañá e até o 23 de setembro, entre as 09:00 a 13:00 horas, nos centros de convivencia.

As listas definitivas publicaranse o próximo 15 de outubro e a programación, que comezará o día 18, estenderase até o 31 de maio.

A concelleira Olga López salientou que a maioría das actividades son gratuítas “en prol da inclusión e para garantir a igualdade de dereitos e oportunidades de toda a cidadanía”.

Xoves, 16 de setembro de 2021

O escrito, asinado pola presidenta do Tribunal, unha maxistrada, informa da existencia de “coincidencias patentes” nas respostas de 4 axentes coa plantilla de resultados correctos do suposto práctico.

Advirte, alén, que estes mesmos 4 aspirantes foron os que sacaron as mellores puntuacións no exame tipo test, mentres que só cometeron erros nas preguntas de dereito penal que preparou a presidenta.

O procedemento queda, polo tanto, suspendido ata a resolución da Fiscalía.

Páxinas