Actualidade

Ex., 13-06-2021
Sábado, 12 de xuño de 2021
O Goberno local únese ao recoñecemento que a veciñanza lucense rende este ano ao Viaduto da Chanca

A alcaldesa e varios concelleiros participaron hoxe nunha camiñada pola contorna coa que se remomorou a importancia que a chegada do ferrocarril tivo para a dinamización económica do municipio.

Venres, 11 de xuño de 2021
A alcaldesa de Lugo comparte coa veciñanza a reapertura do parque Novo Freire, ampliado e renovado para todas as idades

Lara Méndez destacou a importancia de ir mellorando os espazos públicos para potenciar as relacións interxeracionais “nesa cidade máis amable na que estamos a traballar”.

Nesta actuación, que abarcará unha área de 574 metros cadrados, investíronse 153.000 euros e creáronse catro zonas e de ocio saudable para nenos, maiores e a mocidade.

Venres, 11 de xuño de 2021
Lara Méndez comparte coa Confederación de Empresarios de Lugo as reivindicacións en materia de infraestruturas

A rexedora mantivo un encontro con Luis García Santalla no que quedou manifesta a concordancia de prioridades entre o Goberno local e o tecido produtivo lucense.

Xoves, 10 de xuño de 2021
Conclúen as obras de ampliación do centro Uxío Novoneyra coa mellora da seguridade e accesibilidade das instalacións

A alcaldesa de Lugo e a edil de Benestar visitaron hoxe as dependencias para comprobar o alcance da intervención coa que se incrementa a calidade das prestacións cidadás.

Lara Méndez puxo en valor o traballo que o Concello leva a cabo na asistencia social ás familias máis vulnerables.

Xoves, 10 de xuño de 2021
Medio Ambiente reforza o servizo gratuíto de recollida de enseres ampliando horario e equipos na zona urbana e nas parroquias

O servizo de recollida de residuos que presta o Concello de Lugo é totalmente gratuíto e pódese solicitar a través dunha chamada ao teléfono de Urbaser, 982-25-44-83.

A cidadanía de Lugo tamén poden levar os seus mobles e enseres vellos particularmente e de xeito gratuíto ao Punto limpo do Concello.

Mércores, 09 de xuño de 2021
O Concello retoma o 14 de xuño a fichaxe dixital do persoal municipal trala suspensión do Estado de Alarma e o devir da pandemia

Mentres a pegada dactilar estivo desactivada, como medida de prevención para evitar a propagación do Covid-19, o control horario levouse a cabo mediante a sinatura de partes diarios.

As e os traballadores tamén poden acreditar a súa asistencia nunha aplicación informática empregando un lector de pegada ou un código ou clave persoal.

Mércores, 09 de xuño de 2021
Lara Méndez: “A estratexia verde que desenvolvemos desde hai 6 anos está transformando Lugo e a súa economía”

A alcaldesa participou no IV Foro das Cidades, á que foi convidada para explicar o proxecto de urbanismo sostible lucense e o uso da madeira para construír “novas aldeas urbanas”.

A rexedora proxectou a fortaleza da cidade para atraer empresas relacionadas coa bioeconomía coa marca sostible de Lugo e o fondo inversor municipal Lugo Transforma

O foro reuniu a máis de 50 cidades españolas e latinoamericanas.

Mércores, 09 de xuño de 2021
O Concello engrosa o seu patrimonio en 368.000 € coa incorporación de 8 bens procedentes de embargos por impago de tributos

A Xunta de Goberno Local autorizaba hoxe a operación contemplada no regulamento de recadación por vía executiva.

As propiedades adxudicadas son 5 locais, 2 prazas de garaxe e unha parcela de 480 m² nas Gándaras.

Mércores, 09 de xuño de 2021
O Concello convida á cidadanía a participar este sábado nunha camiñada pola Chanca para conmemorar o aniversario do Viaduto

Cando se cumpren 150 anos do inicio da construción desta infraestrutura o goberno de Lara Méndezprepara unha serie de actos culturais para poñer en valor a súa transcendencia.

Lara Méndez: “Queremos enxalzar e divulgar o noso patrimonio cumprindo así coa vontade da veciñanza local, impulsora das iniciativas”.

Páxinas