Área de Gobernanza municipal

Actualidade

Lara Méndez anima, no Día Internacional do Voluntariado, á promoción individual e colectiva de accións solidarias
Venres, 03 de decembro de 2021

A rexedora de Lugo destaca a importancias da rede de voluntariado “para impulsar  transformacións sociais xustas, pacíficas e inclusivas".

Lara Méndez asina co Ministerio de Transportes e Xunta a posta a disposición de medio millón de euros para axudas á rehabilitación de vivendas no Casco Histórico
Mércores, 01 de decembro de 2021

A Xunta de Goberno aprobou esta mañá a memoria -  programa da Fase XVI do Arru co compromiso de publicar a súa convocatoria no prazo de 4 meses.

O procedemento, que nesta edición duplicou o seu orzamento, permitirá subvencionar até unha trintena de actuacións.

A Administración local achegará 44.000 € para sufragar parte dos labores de reurbanización e os custos do equipo técnico de xestión.

O Concello eximirá, alén, aos promotores do pago da taxa de servizos urbanísticos e habilitará unha bonificación de até o 95% do Imposto sobre Construcións, Instalacións e Obras.

Benestar incrementa nun 40% a partida do servizo Xantar no Fogar para ampliar a cobertura desta prestación municipal
Luns, 29 de novembro de 2021

O Executivo de Lara Méndez destinará en 2022 un orzamento de 224.215 euros á elaboración dun mínimo de 41.292 menús, logo de detectar un aumento da demanda cidadá trala pandemia.

A maioría das persoas beneficiarias son mulleres, maiores de 65 anos, que non teñen apoio familiar ou padecen algún grao de depedencia.

Dende o Concello, se lles ofrece unha atención integral que aborda dende o coidado da súa saúde, empezando pola dieta, ata o acompañamento telefónico para evitar o seu illamento social.

A área de Participación retoma a campaña “O noso Mercado é un agasallo” na Praza de Abastos e no Mercado Municipal
Venres, 26 de novembro de 2021

Todas as persoas que realicen unha compra de máis de 40 euros na Praza de Abastos e Mercado durante os días de promoción recibirán agasallos promocionais

Cristina López “só na primeira mañá de promoción no ano 2020 os postos da praza facturaron máis de 16.000€”