Área de Gobernanza municipal

Actualidade

A alcaldesa de Lugo anuncia que autónomos e empresarios poderán solicitar desde o día 20 as axudas do II Plan de Reactivación Económica
Sábado, 17 de abril de 2021

O luns, 19, sairá publicado no BOP o anuncio oficial da convocatoria á que o goberno de Lara Méndez destinará 1.060.000 euros, correspondentes ao 1% do orzamento municipal.

As subvencións serán de 2.000, 1.500 e 1.000 euros por beneficiario dependendo de se o peche dos establecementos é total ou parcial e segundo o número de empregados.

As persoas interesadas deberán presentar as súas solicitudes, obrigatoria e exclusivamente, a través da Sede Electrónica do Concello, que simplifica a tramitación.

O plan da continuidade o Plan Reanima municipal, dotado de 5 millóns, e do que se beneficiaron máis de 3.300 empresarios e autónomos.

Técnicos municipais manterán unha videoconferencia con asesorías lucenses para explicar o novo procedemento, máis áxil, de presentación e resolución de solicitudes.

Lugo mobiliza nun ano 20 millóns de euros no maior investimento da súa historia para a reactivación económica
Xoves, 15 de abril de 2021

A alcaldesa, Lara Méndez, sinala que “o Concello está a realizar un esforzo importante con recursos propios para apoiar aos sectores e diversificar a industria”.

O Pleno aproba destinar un millón de euros ao segundo plan de axudas directas, dando continuidade ao Plan Reanima que beneficiou a 3.300 empresarios e autónomos.

Lara Méndez dá a benvida aos participantes na 6ª edición do Inicia Coworking, co que o Concello formará a 26 novos emprendedores
Martes, 13 de abril de 2021

A alcaldesa e a directora xeral da EOI saudaron aos novos alumnos e alumnas que comezaron a súa formación gratuíta e individualizada, de forma online.

Lara Méndez: “Este programa constitúe unha ferramenta moi útil para innovar e desenvolver un proxecto exitoso nun momento de especial dificultade”.

En total foron seleccionados 22 proxectos, o 60% dos mesmos promovidos por mulleres, relacionados co sector terciario e as novas tecnoloxías.

Será a segunda edición nacida en pandemia. Da primeira edición, 15 negocios, o 70% dos presentados, están xa facturando.

Lara Méndez preside a primeira reunión previa á constitución da Mesa para a Diversificación Industrial de Lugo
Sábado, 10 de abril de 2021

A iniciativa busca crear un espazo de acordo entre os colectivos económicos, políticos, sociais e institucionais para converter á cidade nun polo de atracción de empresas.

Lara Méndez: “Estamos a traballar para fortalecer o noso tecido económico a través de tres liñas básicas: innovación, economía verde e dixitalización”.

Con este proxecto, o executivo reforza a Estratexia Lugo Transforma, coa que o Concello mobilizará 12 millóns en 5 anos parar atraer inversión e crear emprego.