Área de Gobernanza municipal

Actualidade

A Feira de San Isidro da Milagrosa cumpre 25 edicións poñendo en valor os productos autóctonos e artesanais, coa colaboración do Concello
Xoves, 19 de maio de 2022

A cita regresa esta fin de semana coa participación duns 30 vendedores chegados de A Coruña, Oviedo, Ourense, Pontevedra e diferentes puntos da provincia de Lugo.

Lara Méndez: “Esta cita supón unha gran oportunidade para enxalzar as nosas raíces rurais e dinamizar durante varios días as rúas deste barrio, así como o comercio local”.

Pablo Rivera destacou “a importancia de apostar por unhas políticas de colaboración entre o sector primario, a investigación das universidades e o apoio das administracións”

Durante a presesentación de hoxe, tivo lugar o nomeamento como socio de honra da Asociación da Milagrosa de César Dorado, presidente de ACRUGA.

Localmente Lucense celebra un novo almorzo de negocios o vindeiro mércores en O Xugo aberto a emprendedores e empresarios de Lugo
Sábado, 14 de maio de 2022

Esta actividade está enmarcada no Plan de fomento do emprendemento e consolidación empresarial, posto en marcha polo goberno de Lara Méndez.

A rexedora convida a todos os interesados a participar neste terceiro encontro, cuxo obxectivo é crear sinerxías e impulsar a economía do municipio.

En total haberá dispoñibles 50 prazas, sendo necesaria a inscrición previa a través do seguinte enlace: www.localmentelucense.gal/almorzo-de-negocios

Lara Méndez firma un convenio con Clece para favorecer a creación de emprego entre os colectivos máis vulnerables
Mércores, 11 de maio de 2022

A Alcaldesa de Lugo destaca “o compromiso do Concello polas políticas activas de emprego para as persoas máis desfavorecidas, nun momento especialmente delicado”

No municipio lucense concertáronse xa máis de 160 entrevistas co fin de cubrir diferentes postos de limpeza, enfermería e auxiliares de axuda a domicilio, entre outros.