Área de Gobernanza municipal

Actualidade

O Concello acada financiación estatal para o Plan de Acción da Axenda Urbana: Lugo Cidade Verde que impulsa Lara Méndez
Venres, 26 de novembro de 2021

A iniciativa, que pretende promover a participación cidadá, ten como obxectivo definir a estratexia de municipio para os próximos anos.

No proceso teranse en conta as achegas dos axentes sociais e suporá tamén a creación dun Consello da Mocidade para incentivar a implicación da xuventude.

A rexedora liderará o Comité Operativo mentres que unha Oficina de Xestión de Proxectos asumirá a redacción das propostas técnicas.

Xoves, 25 de novembro de 2021

O Goberno local rexeitou a proposición do Partido Popular á que cualificou como “unha medida illada que obedece a políticas de inmediatez, só baseadas en incentivos fiscais con imposicións para os Concellos”.

A tenente de alcaldesa, Paula Alvarellos, descartou tamén recorrer ás ECCOM como certificadoras das licenzas municipais e defendeu a función pública “en prol das garantías do procedemento e do interese xeral”.

O Concello abona no terceiro trimestre do ano 1.111 facturas aos provedores municipais por máis de 12’5 millóns de euros
Martes, 23 de novembro de 2021

O Goberno de Lara Méndez rebaixou o período medio de pago estimado até os 46’55 días, e o PMP até os 7’75 días dentro dos prazos legais establecidos.