Área de Gobernanza municipal

Actualidade

O Concello de Lugo implantará unha plataforma Smart para mellorar a eficiencia da xestión e a prestación dos servizos públicos
Mércores, 20 de outubro de 2021

A Xunta de Goberno autorizou hoxe o inicio do procedemento da licitación que terá unha repercusión directa sobre conectividade da rede municipal e a súa utilidade para a cidadanía.

A licitación, que dispón dun orzamento base de 322.000 euros suporá, segundo sinalou a alcaldesa, Lara Méndez, “un salto cualitativo na interoperabilidade da Administración local”.

A iniciativa, enmarcada na Estratexia Dusi – Muramiñae, obedece ao impulso dado pola rexedora en prol da modernización tecnolóxica da Institución.

Na sesión desta semana, o Executivo de Lara Méndez concedeu 4 licenzas urbanísticas entre as que figura a autorización á Fundación Amancio Ortega para construír unha residencia de persoas maiores por valor de 8’6 millóns de euros.

Avilés interésase polas instalacións da Policía Local de Lugo como referente en materia de equipamentos e dotacións municipais
Martes, 19 de outubro de 2021

A rexedora, Lara Méndez, recibiu hoxe no Concello á súa homóloga asturiana, Mariví Monteserín, moi interesada en coñecer as dependencias de San Fiz como modelo para renovar a Xefatura do seu municipio.

Imaxe da presentación, esta mañá, da urbanización da parcela do edificio Impulso Verde
Martes, 19 de outubro de 2021

A alcaldesa de Lugo avanza que o exterior deste edificio, emblemático en Europa, está deseñado como un espazo aberto para a cidadanía e de divulgación das accións do LIFE.

Os traballos, que saen a licitación por 180.000 euros, inclúen espazos verdes, a pavimentación de zonas peonís con material drenante, un carril bici e a humanización da contorna.

Lara Méndez dá a benvida ao Centro de Emprendimiento Municipal a ECAL, unha academia de estudos aeronáuticos pioneira en Lugo
Luns, 18 de outubro de 2021

A alcaldesa lucense destacou a importancia desta iniciativa empresarial, que “axudará a crear emprego de calidade e a formar a mozos e mozas da nosa cidade ou arredores”.