Área de Gobernanza municipal

Actualidade

Lara Méndez preside a primeira reunión previa á constitución da Mesa para a Diversificación Industrial de Lugo
Sábado, 10 de abril de 2021

A iniciativa busca crear un espazo de acordo entre os colectivos económicos, políticos, sociais e institucionais para converter á cidade nun polo de atracción de empresas.

Lara Méndez: “Estamos a traballar para fortalecer o noso tecido económico a través de tres liñas básicas: innovación, economía verde e dixitalización”.

Con este proxecto, o executivo reforza a Estratexia Lugo Transforma, coa que o Concello mobilizará 12 millóns en 5 anos parar atraer inversión e crear emprego.

A alcaldesa de Lugo mobilizará un millón de euros nunha estratexia de reconstrución económica dos barrios a través do comercio e a hostalería
Luns, 05 de abril de 2021

Lara Méndez avanza 13 novas accións nunha estratexia global para dinamizar as zonas comerciais da cidade, modernizar e consolidar ás empresas e fomentar o emprendemento.

O Concello creará un mapa de impulso comercial por barrios, potenciando a identidade propia de cada zona e impulsando actuacións de lecer para darlles vida durante todo o ano.

O plan porá a disposición dos establecementos ferramentas de formación e asesoramento, e de uso das novas tecnoloxías para que poidan modernizarse e gañar en competitividade.

Dotarase de novos medios aos emprendedores dos espazos municipais da zona da Tinería e do Centro de Emprendemento CEI-Nodus para incrementar as súas vendas.

Elaborarase o primeiro estudo sobre as potencialidades do rural lucense para fomentar a economía verde, circular e sustentable, de acordo coas liñas estratéxicas do Goberno local.

Continúa este sábado a campaña O noso Mercado é un agasallo, organizada pola área de Participación
Sábado, 03 de abril de 2021

Todas as persoas que realicen compras por máis de 40 euros na Praza e no Mercado recibirán un agasallo

A campaña ten lugar o primeiro e o terceiro sábado de cada mes

Lara Méndez mobilizará en abril un millón de euros nun segundo plan municipal de axudas directas para autónomos e empresas
Luns, 29 de marzo de 2021

A rexedora de Lugo desenvolve o compromiso do Goberno local de destinar o 1% do orzamento deste ano aos sectores máis afectados polas continuadas restricións sanitarias.

As subvencións serán de 2.000, 1.500 e 1.000 euros por beneficiario dependendo de se o peche dos establecementos é total ou parcial e segundo o número de empregados.

A alcaldesa lembra que os recursos deste plan e do Reanima de 5 millóns de euros son municipais, porque a Xunta non canalizou nin “un euro das axudas do Goberno central aos concellos”.

Establécese un novo procedemento, máis áxil, de presentación e resolución de solicitudes, cuxa concesión realizarase por rigorosa orde de entrada na sede electrónica municipal.