Área de Gobernanza municipal

Actualidade

A área de Benestar colabora con Cáritas para atallar a vulnerabilidade social que orixinou a pandemia
Mércores, 22 de setembro de 2021

A Xunta de Goberno Local autorizou hoxe unha achega de 4.000 € coa que o Concello quere contribuír a paliar as necesidades máis perentorias das familias lucenses.

Na sesión desta semana tamén foron aprobadas cinco licenzas urbanísticas que suporán un investimento na cidade superior aos 240.000 euros.

Lara Méndez presenta ao empresariado e ás Patronais da construción sostible a Estratexia Lugo Transforma para captar interese inversor
Martes, 21 de setembro de 2021

A alcaldesa acudiu, en Madrid, ao almorzo de traballo organizado en torno ao Congreso Rebuild para difundir o calado da iniciativa municipal que cambiará o modelo produtivo de Lugo.

Lara Méndez: “A nosa cidade é xa un referente, dentro e fóra de Galicia, á vangarda da economía verde e circular. Lugo é sostible, acolledora e moderna pero tamén innovadora e rendible”.

O bus urbano será gratuíto durante o Día Europeo sen Coches
Martes, 21 de setembro de 2021

Rubén Arroxo animou á veciñanza “a deixar o coche na casa e usar o transporte público para facer de Lugo unha cidade máis ecolóxica”

“En poucos meses contaremos cun novo espazo peonil na contorna da Mosqueira”, lembrou Rubén Arroxo

A área de Gobernanza lembra que até o 20 de outubro continúa aberto o período de pago voluntario do imposto de circulación
Luns, 20 de setembro de 2021

No servizo de Facenda Local figuran matriculados este ano un total de 72.237 vehículos que tributan 5’7 millóns de euros ás arcas municipais.

A edil de Gobernanza anima á cidadanía a consultar as bonificacións ás que poden acollerse e a domiciliar en sede electrónica o recibo para simplificar a tramitación.