La Alcaldesa de Lugo pone en valor en el Día de Europa la apuesta de la UE por la transición ecológica y digital, ejes de su modelo de ciudad

Lara Méndez leyó un manifiesto en conmemoración del aniversario de la histórica Declaración de Shuman, de 1950, tras lo cuál sonó el himno europeo y se izó la bandera comunitaria.

La programación, puesta en marcha por la oficina municipal Europe Direct, incluyó, asimismo, la actuación de un DJ, talleres infantiles, mesas informativas y sorteos de regalos.

También se hizo entrega de los premios del certamen de fotografía Cidadanía Europea en Galicia organizado conjuntamente por los centros de información europea de Lugo y A Coruña.

Martes, 09 de mayo de 2023
Fuente: 
Gabinete de Prensa
La Alcaldesa de Lugo pone en valor en el Día de Europa la apuesta de la UE por la transición ecológica y digital, ejes de su modelo de ciudad

La alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, participó este martes en los actos con motivo del Dia de Europa, organizados por el centro municipal Europe Direct Lugo, para conmemorar el aniversario de la histórica Declaración de Shuman, firmada en 1950. Durante el evento, la regidora pronunció un manifiesto, en nombre del Ayuntamiento, en el que aludió a la firme apuesta de la Unión por la transición ecológica y digital, especialmente a través de los fondos de recuperación Next Generation.

En este sentido, Méndez recordó que “a Unión Europea aprobou o maior plan de recuperación económica e social da nosa historia, baseado na transición ecolóxica e dixital. O Mecanismo de Recuperación e Resiliencia da Unión Europea, xunto cos fondos Next Generation, bríndannos unha oportunidade única para transformar as nosas sociedades e economías de maneira inclusiva, sostible e con visión de futuro”.

“En Lugo xa fixemos avances significativos na utilización e execución destes fondos europeos, cun enfoque dirixido ao maior benestar dos nosos cidadáns e cidadás”, recordó la regidora quien citó algunos ejemplos cómo “o investimento en proxectos de enerxías renovables, que reducirán a nosa dependencia dos combustibles fósiles e axudarannos a cumprir os nosos obxectivos climáticos; tamén investimos en infraestruturas de transporte público, como carrís bici e sendas peonís; e, en materia de lecer, recentemente inauguramos as Caldas do Miño”.

“Cos fondos europeos que xestionamos dende o Concello, e baixo a estratexia Life Lugo+ Biodinámico, tamén avanzamos na creación do primeiro Barrio Multiecolóxico de España, coa construción da súa semente, o edificio Impulso Verde”, indicou Méndez, quen subliñou que “estas iniciativas non só son importantes para a nosa comunidade local, senón tamén para o proxecto europeo en xeral, xa que traballamos xuntos para construír un futuro máis sostible e próspero”.

“Con todo, -apuntou a rexedora- debemos recoñecer que as transicións ecolóxica e dixital e a recuperación económica tras a crise sanitaria, polas que aposta a Unión Europea, non poden lograrse á marxe doutros aspectos importantes que tanto nos preocupan na actualidade, como o conflito en Ucraína; un país que comparte os nosos valores e aspiracións, un país que merece o noso apoio e solidariedade”.

Finalmente, la alcaldesa destacó la importancia de la Presidencia española en el Consejo de la Unión Europea, que tendrá lugar durante lo según semestre de este año 2023. “Esta Presidencia ofrece unha oportunidade especial para que España lidere a promoción destes valores e aborde os retos aos que nos enfrontamos. Estou firmemente convencida de que España saberá aproveitar esta presidencia para impulsar unha maior cooperación, solidariedade e progreso dentro do proxecto europeo”.

Tras la lectura del manifiesto tuvo lugar el izado de la bandera comunitaria al son del himno europeo (Novena Sinfonía de Beethoven), de la mano de la escuela de danza lucense Star Dance, cómo símbolo de acercamiento y hermanamiento de todos los pueblos de la Unión Europea. En el acto institucional, que tuvo lugar delante de la Casa Consistorial, también participaron concelleiros y concelleiras de la corporación municipal.

Seguidamente. tuvo lugar la entrega de premios del X Concurso de Fotografía Cidadanía Europea en Galicia puesto en marcha por los centros Europe Direct Lugo y Europe Direct A Coruña, que este año cumplió su décima edición bajo el título “Unha viaxe pola Unión Europea”. Los ganadores fueron Iago Xustáns (1.º premio) con la fotografía “Coñecendo Europa”, que recibió una cámara fotográfica; y Carolina Yáñez (2.º premio) con la fotografía “Pensar Europa”, que recibió una táblet.

A lo largo de la tarde, se celebraron un amplio abanico de actividades como sesiones de música en directo, talleres para los niños y niñas, así como mesas informativas sobre los proyectos europeos en la ciudad de Lugo, instaladas en la Praza Maior, y un sorteo de regalos.

Multimedia

  • La Alcaldesa de Lugo pone en valor en el Día de Europa la apuesta de la UE por la transición ecológica y digital, ejes de su modelo de ciudad
  • La Alcaldesa de Lugo pone en valor en el Día de Europa la apuesta de la UE por la transición ecológica y digital, ejes de su modelo de ciudad
  • La Alcaldesa de Lugo pone en valor en el Día de Europa la apuesta de la UE por la transición ecológica y digital, ejes de su modelo de ciudad

Noticias relacionadas