Certificado municipal de enderezo correcto
Código:
271
Presentación:
Presencial
Descarga
- Tipo
- Informe | Certificado | Volante
- Ámbito
- Urbanismo, vivenda e solo
- Destinatario
- Cidadanía en xeral
Documentación que deberá achegar
- Fotocopia do DNI da persoa propietaria da vivenda.
- Fotocopia da escritura da vivenda.
- Fotocopia do último recibo do imposto sobre bens inmobles.
- Plano de situación da cartografía municipal (facilitado polo Servizo de Topografía sito no 4º andar de luns a venres en horario de 12:00 a 14:00).ou ben a través da web municipal lugo.gal
- Licenza de primeira utilización.
- Se houbo un cambio na situación da vivenda non é preciso presentar a licenza de 1ª utilización.
No caso de tratarse de comunidades de propietarios para dilixenciar libros de actas ou modificar o enderezo que figuraba no libro anterior no rexistro da propiedade, deberá achegar:
- Fotocopia do libro de actas da comunidade onde figure o enderezo, ou no caso de non habelo, fotocopia do escrito acreditativo da constitución da comunidade.
- Plano de situación da cartografía municipal municipal (facilitado polo Servizo de Topografía sito no 4º andar de luns a venres en horario de 12:00 a 14:00) ou ben a través da web municipal lugo.gal
- Fotocopia do DNI da persoa solicitante.