O Goberno de Lara Méndez inviste 50.000 euros na peonalización da Rúa do Esquecemento dando resposta a unha petición veciñal

A alcaldesa de Lugo mantivo un encontro este venres con residentes para presentarlles o proxecto, co que o Concello modernizará esta vía, situada no barrio da Milagrosa.

Lara Méndez: “Recibimos numersoas peticións, a través do Muramiñae Rehabilita, para levar a cabo esta actuación, coa que gañamos espazo para a cidadanía”.

Os traballos inclúen o peche ao tráfico rodado, a excepción do acceso a garaxes, a execución dun pavimento peonil, e a dotación de mobiliario urbano e iluminación.

“Instalaremos parklets, unha solución novidosa coa que melloramos a calidade da paisaxe urbana, ao tempo que ampliamos as zonas verdes”, avanzou a rexedora.

Venres, 26 de febreiro de 2021
Fonte:

O Goberno de Lara Méndez acometerá a peonalización e humanización da Rúa do Esquecemento, cun investimento próximo aos 50.000 euros. A rexedora de Lugo mantivo un encontro este venres cos veciños e veciñas desta vía, situada no barrio da Milagrosa, para trasladarlles o proxecto co que o Concello modernizará e mellorará a rúa, gañando un novo espazo de socialización para a veciñanza. As obras, que comezaron no día de hoxe, estarán rematadas nun prazo aproximado de tres semanas.

Lara Méndez apuntou que “con esta actuación, coa que peonalizaremos unha vía de 100 metros de lonxitude, damos resposta a unha demanda veciñal, pois foron numerosas as peticións que recibimos, a través do proceso de participación cidadá do Plan Muramiñae Rehabilita, para acondicionar e restrinxir a circulación de vehículos nesta rúa, gañando espazo para os peóns e unha nova zona de esparexemento e de conexión social para o conxunto da veciñanza”.

A alcaldesa apuntou que “buscamos a consecución dun espazo máis humano e utilizable polo cidadán, facendo máis agradable o paso do mesmo pola vía e fomentar a socialización, cando as condicións meteorolóxicas o permitan. Para iso, instalar