O Concello de Lugo puxo en marcha un dispositivo especial de protección de preto de 100 persoas para paliar os efectos do temporal

Luns, 26 de xaneiro de 2009
Fonte:

Bombeiros, Policía Local, Protección Civil, equipos de Zona Rural, servizos eléctricos municipais, servizos de comunicacións, Calfensa e Urbaser traballaron durante toda a noite do venres e durante o día do sábado para garantir a volta á normalidade na cidade,

O Voceiro do Goberno Local, José Rábade, fixo balance das actuacións realizadas polos servizos municipais debido aos efectos do forte temporal que afectou ao Concello de Lugo. O Concelleiro destacou a coordinación dos preto de 100 traballadores dos distintos servizos que formaron parte do dispositivo especial de seguridade que se activou dende primeira hora do venres 23 de xaneiro e que estivo formado por Bombeiros, Policía Local, Protección Civil, equipos de Zona Rural, servizos eléctricos municipais, servizos de comunicacións, Calfensa e Urbaser.

Os equipos estiveron ao longo de todo o día e a noite traballando para garantir que a cidade non se resentira con ventos que chegaron aos 152 quilómetros por hora e que ocasionaron numerosos danos materiais.

O Corpo de Bombeiros do Concello de Lugo realizou un total de 31 saídas na noite do venres ao sábado para retirar obxectos desplazados polo vento como carteles, cristais, árbores que caeron nas calzadas e impedían o paso, así como dúas intervencións para a apertura de portas de garaxes. Xa o sábado pola mañá realizaron outras 6 saídas para continuar cos traballos de retirada de obxectos sendo unha das máis relevantes a caída da cuberta dun edificio na Avenida de Ramón Ferreiro.

O Servizo de Protección Civil, composto por persoal voluntario, realizou unhas 60 intervencións por mor do temporal. Colaborou coa Policía Local na sinalización de obstruccións de vías, na retirada de obxectos desprazados polo vento e na ordenación do tráfico.

Pola súa banda, a Policía Local rexistrou as reclamacións dos veciños en todo