Mércores, 14 de outubro de 2009
Fonte:

* A Xunta de Goberno aproba un convenio de colaboración entre o Concello e a Consellería de Sanidade para levar a cabo programas de prevención de drogodependencias
* O Goberno Local recurrirá a sentencia sobre unha traballadora municipal por considerar que non existe mobbing e que a empregada viña realizando as funcións vencelladas ao seu posto de traballo

O Concello de Lugo aposta por un sistema de consumo real da auga que premie o aforro. Así o explicou hoxe a Concelleira de Economía e Emprego na rolda de prensa posterior á Xunta de Goberno Local. Sonia Méndez expuxo que aqueles que máis consumen serán os que paguen as facturas máis altas, primando a redución do consumo e conseguindo que non se baixe a recadación.

Tal e como explicou a Concelleira, a recadación non pode baixar “para dar cumprimento á normativa europea que obriga a cubrir os gastos derivados da prestación do servizo”.

Así mesmo, Sonia Méndez dixo que a subida se aplicará de xeito gradual, e por consumo real, tal e como viñan reclamando os partidos da oposición. Seguindo a normativa europea penalizaranse os consumos excesivos. Así, a maioría das familias pagará menos; arredor de 20.000 persoas, dos 55.000 usuarios, pagarán menos do que veñen facendo.

Co sistema que propón o Goberno Local manteríase a recadación, con posibilidade incluso de verse incrementada, tal e como recollen os informes dos técnicos municipais.

Sonia Méndez destacou que o consumo de auga en Lugo segue sendo moi barato. Así, o consumo por metro cúbico estará por baixo do euro, situándose por debaixo da media española e europea que se atopa nos tres euros.

Xunta de Goberno Local
O Goberno Local aprobou na Xunta de Goberno celebrada hoxe 3 licencias de obra e unha de primeira utilización.

Así mesmo, aprobouse un convenio de cooperación para o confinanciamento de programas de prevención de drogodependencias entre a Consellería de Sanidade e o Concello de Lugo para o desenvolvemento de programas no ámbito escolar, familiar, mocidade e laboral ata o 30 de xuño de 2010.

O importe do cofinanciamento ascende a 112.174 euros dos que o Concello aboará 22.924 euros.

A Xunta de Goberno Local aprobou ademais a contratación da explotación da cafetería anexa ao centro de servizos sociais A Milagrosa II por un prazo de catro anos e un