Medio Ambiente comeza coas probas piloto na xestión intelixente dos residuos urbanos, coa que espera un aforro superior aos 600.000 euros

O concelleiro Álvaro Santos supervisará a instalación de 100 sensores volumétricos nos colectores con sensores de enchido, que optimizarán a recollida e reducirán o impacto medioambiental a próxima semana

Sábado, 31 de agosto de 2019
Fonte: 
Gabinete de Prensa

Os colectores instalaranse en setembro, unha vez finalicen as analises   A concellaría de Medio Ambiente, dirixida polo edil Alvaro Santos, comezará a próxima semana as probas piloto encamiñadas a desenvolver unha xestión intelixente dos residuos sólidos urbanos, equipados con sensores que miden o volume e enchido dos mesmos. As fraccións de residuos elixidas para esta experiencia piloto son envases lixeiros e papel. Ademais, aproveitarase esta experiencia piloto para o inicio de cambio de sistema de recollida de papel, pasando de carga superior a carga lateral dos contedores, aumentando así a eficiencia da mesma, debido a que os ciclos de carga son menores e conséguese un maior número de contedores por xornada, aliviando así as disfuncións provocadas pola caída do prezo do papel, que supuxo un gran aumento de entrada de cartón comercial no sistema de residuos domiciliarios.
 
Alvaro Santos explica que “A colocación dos sensores comezará o xoves día 5, xunto ca realización de diferentes probas na nave do servizo como é a cobertura de datos e funcionamento das comunicacións co sistema, elevación dos contedores co sensor xa instalado, enchido parcial dos mesmos para comprobar o comportamento, estudos necesarios con carácter previo á súa instalación na rúa”.
 
A obtención de información sobre o estado de cada colector mellorará a recollida de residuos xa que os camións optimizarán as súas viaxes sen ter que pasar por colectores medio baleiros e recollerán os cheos con máis axilidade. Isto evitará impactos ao medio ambiente e axilizará o tráfico ao reducir o paso de camións.  
 
Outros beneficios serán a redución de combustible e, con iso, as emisións de CO2, así como a  diminución dos tramos da contaminación acústica, que se produce xeralmente en horario noctu