Lugo lembra o 87 aniversario da proclamación da II República

A Alcaldesa foi a encargada de poñer voz ao manifesto conmemorativo, co que se celebra a apertura democrática e o compromiso social, reivindicando a loita pola democracia, as liberdades e os dereitos económicos-sociais

Sábado, 14 de abril de 2018
Fonte:
Lugo lembra o 87 aniversario da proclamación da II República

O Concello de Lugo celebrou este sábado, 14 de abril, a proclamación da II República Española, hai 87 anos, cunha ofrenda floral e a lectura dun manifesto na Praza da Soidade, en fronte ao monolito que rende homenaxe á República. Aos actos asistiron varios membros da Corporación municipal, presidida pola Alcaldesa, Lara Méndez, ademais da Deputada de Promoción Económica e Social, Sonsoles López Izquierdo, e o Deputado de Relacións Institucionais, Álvaro Santos.

A encargada de poñer voz á lectura do manifesto conmemorativo, á que asistiron unha trintena de veciños e veciñas, foi a rexedora:

Na emblemática data deste 14 abril, miramos ao futuro sen deixar de valorar o pasado nin o presente. E facémolo dirixíndonos a todos os demócratas, xa sexan de dereitas ou de esquerdas, se consideren ou non reublicanos, con identidades culturais e crenzas diversas.

Dirixímos a todos e todas as demócratas por encima das diferenzas, porque o que celebramos hoxe é a apertura democrática, o compromiso social e a construcción dunha España próspera e plural. Reivindicar os valores da República significa reivindicar a loita pola democracia, as liberdades, os dereitos económico-sociais e o autogoberno para as nacionalidades e rexións.

Son moitas as persoas que se senten republicanas e por iso, é de dereito, reivindicar a historia democrática do noso pobo. O pensamento republicano non se esgota co cuestionamento do mon