Lugo rinde homenaje al pentacampeón mundial Javier Gómez Noya por su reciente premio Princesa de Asturias

El galardón “pone en valor toda la trayectoria deportiva, 5 veces campeón mundial, 9 veces número 1 y 4 veces campien de Europa, de una persona con un gran afán de superación en el ámbito personal”, subrayó la Alcaldesa

“La Corporación y todo el pueblo de Lugo, en la distancia, estaremos a tu lado dándote todo el ánimo para que vuelvas de los Juegos de Río con una Medalla de Oro, estamos convencidos de que la conseguirás”, aseguró Lara Méndez

Gómez Noya: “En este año tan importante, con los Juegos Olímpicos en solo dos meses, decidimos hacer la preparación final en Lugo, no por casualidad, sino porque reúne todas las condicións que necesitamos para entrenar”

Miércoles, 15 de junio de 2016
Fuente: 
Gabinete de Prensa
Lugo rinde homenaje al pentacampeón mundial Javier Gómez Noya por su reciente premio Princesa de Asturias

O Concello de Lugo recibiu este mércores a un visitante de excepción, o pentacampeón mundial de triatlón Javier Gómez Noya, a quen a Alcaldesa, Lara Méndez, e a Corporación municipal, en nome do pobo lucense, lle renderon homenaxe polo seu recente premio Princesa de Asturias na que foi a primeira recepción oficial que lle tributan ao deportista dende o fallo deste galardón. A Alcaldesa presidiu o acto, xunto a Concelleiro de Medio Rural e Deportes, Miguel Fernández, o adestrador de Gómez Noya, o lucense Carlos David Prieto, e o director do Club Cidade Fluvial de Triatlón, ao que pertence o deportista, Antonio Montecelo. Participaron representantes dos seis grupos políticos da Corporación.

Para o Concello “é unha honra recibir na casa de todos os lucenses a Gómez Noya, ao que tamén consideramos lucense e que fai ademais unha gran labor de embaixador da nosa cidade”, subliñou a Alcaldesa, que felicitou ao deportista polo premio Princesa de Asturias, un recoñecemento “que pon en valor toda a traxectoria deportiva, 5 veces campión mundial, 9 veces número 1 mundial, e 4 veces campión de Europa, dunha persoa cun gran afán de superación no eido persoal”. Méndez lembrou a “loita” de Noya por recuperar a licencia que lle fora retirada, “superándose e demostrando que unha persoa que ten unha meta e capacidade de superación pode lograr tantos éxitos coma el”. Por iso, engadiu, “non só din de Gómez Noya que é un gran deportista, senón que é unha gran persoa”.

A rexedora indicou así mesmo que o Princesa de Asturias “é un recoñecemento que, de forma moi xenerosa, Gómez Noya comparte co seu deporte e os deportistas que loitan para superarse no día a día, e que a veces se visualiza menos porque o eclipsan os deportes máis multitudinarios”.

Lara Méndez destacou os fortes vínculos do pentacampeón mundial con Lugo, “onde xa contamos en numerosas ocasións coa súa colaboración, quizais tamén porque o seu adestrador, lucense de pro, tira para a casa”. Por iso, “os lucenses nos sentimos partícipes do seu palmarés e dos recoñecementos que recibe”, sinalou.

A Alcaldesa desexou sorte e triunfos a Gómez Noya nos Xogos de Río, asegurando que a Corporación e todo o pobo de Lugo, na distancia, estaremos ao teu carón dándoche todo o ánimo para que veñas cunha Medalla de Ouro, que estamos convencidos de que conseguirás, e que de novo veñas a Lugo para ensinárnola”.

En Lugo, “como en casa”

Por su parte, Gómez Noya agradeció a la regidora y a la Corporación el recibimiento. “Estar en Lugo es como estar en mi casa”, afirmó; “llevo compitiendo 16 años ya en el Cidade Fluvial, mi entrenador es de Lugo y ya estiuve compitiendo aquí en múltiples ocasiones".

“En este año tan importante, con los Juegos Olímpicos en solo dos meses”, explicó,  “decidimos hacer la preparación final en Lugo, no por casualidad, sino porque reúne todas las condiciones que necesitamos para entrenar. Tenéis un entorno ideal para practicar el triatlón u otros muchos deportes, muy buenos espacios para correr, buenas carreteras para la bicicleta, buenas piscinas y tranquilidad, que es lo que buscamos también en estos meses tan exigentes a nivel de entrenamiento”.

Gómez Noya expresó su agradecimiento a los lucenses “que me animan cuando me ven entrenando por los caminos o en la bicicleta”, y dijo confiar en que “esa preparación consiga buenos resultados en los Juegos Olímpicos y en las próximas competiciones que voy a tener, y que podamos celebrar algo dentro de unos meses”. Avanzó que os sus planes pasan por entrenar en Lugo y competir hasta los Juegos de Río en alguna carrera, entre ellas el Triatlón del Miño, una prueba “de reconocido prestigio en la que va a haber muy buen nivel”.

Para finalizar el acto, la Alcaldesa entregó a Noya como regalo institucional una pieza de cerámica que reproduce la Mosquera, elaborada por los integrantes de ASPNAIS.

Noticias relacionadas